Gyorsan kapcsolt az orosz Marussia és sebesen összedobott egy divatos SUV-t. A formaterv kissé kusza, ide-oda futkosnak rajta a furcsa élek, a oldalablakok firkált vonalára pedig nincs mentség. A 3,5 literes, 340 lóerős V6-os motorral szerelt rettenetért nagyjából 33 millió forintnyi rubelt kértek.
Gyorsan kapcsolt az orosz Marussia és sebesen összedobott egy divatos SUV-t. A formaterv kissé kusza, ide-oda futkosnak rajta a furcsa élek, a oldalablakok firkált vonalára pedig nincs mentség. A 3,5 literes, 340 lóerős V6-os motorral szerelt rettenetért nagyjából 33 millió forintnyi rubelt kértek.
Fotó megosztása:
Csajka, vagyis sirály névre is hallgatott a GAZ-13, mely valódi elnöki limuzin volt. Kereskedelmi forgalomban nem is lehetett kapni, csak magas rangú vezetők és hivatalok juthattak hozzá. Ma már egészen más a helyzet, a jó állapotban fennmaradt példányokért masszív összegeket kérnek.
Csajka, vagyis sirály névre is hallgatott a GAZ-13, mely valódi elnöki limuzin volt. Kereskedelmi forgalomban nem is lehetett kapni, csak magas rangú vezetők és hivatalok juthattak hozzá. Ma már egészen más a helyzet, a jó állapotban fennmaradt példányokért masszív összegeket kérnek.
Fotó megosztása:
A Marussia több sportkocsit is alkotott rövid fennállása alatt, ez itt a B1-es, melybe 2,8 literes V6-os Cosworth motor vagy 3,5 literes szívó V6-os kerülhetett. A turbós változat 420 lóereje akár 3,8 másodperc alatt repítette 100-as tempóra. Ára új korában 49,5 millió forintnak felelt meg.
A Marussia több sportkocsit is alkotott rövid fennállása alatt, ez itt a B1-es, melybe 2,8 literes V6-os Cosworth motor vagy 3,5 literes szívó V6-os kerülhetett. A turbós változat 420 lóereje akár 3,8 másodperc alatt repítette 100-as tempóra. Ára új korában 49,5 millió forintnak felelt meg.
Fotó megosztása:
Egyszerűen csak Medvének hívják ezt a GAZ-66-alapokra épülő járművet, mely nem csak aszfalton, hanem folyókon, tavakon is képes átkelni, hiszen kétéltű. A motort a Nissan szállítja hozzá és rettentő sokat fogyaszt, cserébe viszont bárhová, bármin keresztül elviszi azt, aki hajlandó 55 milliót fizetni érte.
Egyszerűen csak Medvének hívják ezt a GAZ-66-alapokra épülő járművet, mely nem csak aszfalton, hanem folyókon, tavakon is képes átkelni, hiszen kétéltű. A motort a Nissan szállítja hozzá és rettentő sokat fogyaszt, cserébe viszont bárhová, bármin keresztül elviszi azt, aki hajlandó 55 milliót fizetni érte.
Fotó megosztása:
Közel 69 millió forintnak megfelelő összegért kínálják, a Tigrist, mely elsőre leginkább egy olcsó Hummer-másolatnak tűnik. 5,9 literes dízelmotor hajtja és alkalmas katonai, illetve civil felhasználásra is. Állítólag néhány orosz hírességnek áll a garázsában ilyen gép.
Közel 69 millió forintnak megfelelő összegért kínálják, a Tigrist, mely elsőre leginkább egy olcsó Hummer-másolatnak tűnik. 5,9 literes dízelmotor hajtja és alkalmas katonai, illetve civil felhasználásra is. Állítólag néhány orosz hírességnek áll a garázsában ilyen gép.
Fotó megosztása:
T98 Combat a neve és pontosan azt tudja, amit a megjelenése sejtet. Elsődleges feladata, hogy akár mostoha körülmények között is tökéletes biztonságban szállítsa el tulajdonosát bármilyen terepviszonyok között. Állításuk szerint ez a világ leggyorsabb páncélozott SUV-ja.
T98 Combat a neve és pontosan azt tudja, amit a megjelenése sejtet. Elsődleges feladata, hogy akár mostoha körülmények között is tökéletes biztonságban szállítsa el tulajdonosát bármilyen terepviszonyok között. Állításuk szerint ez a világ leggyorsabb páncélozott SUV-ja.
Fotó megosztása:
Csupán egyet csináltak ebből az igazán ízléstelen, retrós formavilágú gépből, így nem kell arról rettegni, hogy egyszer szembetalálkozunk egy ilyennel. A belsőt és a külsőt is kanadai bivalybőr borítja. 82,5 millió forintnak megfelelő összeget talán stílusosabban is költöttek már el autóra.
Csupán egyet csináltak ebből az igazán ízléstelen, retrós formavilágú gépből, így nem kell arról rettegni, hogy egyszer szembetalálkozunk egy ilyennel. A belsőt és a külsőt is kanadai bivalybőr borítja. 82,5 millió forintnak megfelelő összeget talán stílusosabban is költöttek már el autóra.
Fotó megosztása:
A 850-es BMW adja ennek a bitang Volga kupénak az alapját. A bajor gépre a GAZ-M21-es gúnyáját húzták. Minden eleme kézzel készült, teljesen egyedi darab, a megalkotása 17 hónapig tartott és a megrendelő 165 millió forintnyi rubelt fizetett érte.
A 850-es BMW adja ennek a bitang Volga kupénak az alapját. A bajor gépre a GAZ-M21-es gúnyáját húzták. Minden eleme kézzel készült, teljesen egyedi darab, a megalkotása 17 hónapig tartott és a megrendelő 165 millió forintnyi rubelt fizetett érte.
Fotó megosztása: