Opel Omega - Számos nagy limuzint kínált már fennállása alatt az Opel, gondoljunk csak a Kapitän vagy Senator modellekre. A legtovább azonban, az utolsó kifejezetten hátsókerekes, nagy négyajtós (vagy kombi) azonban az Omega volt. A második generációt 2003-ig gyártották. Amerikai piacon Cadillac Catera néven árulták, szoros rokonságot mutat a V8-as motorral is elérhető, ausztrál Holden Commodore-ral is. Az európai modell gépházteteje alatt akár V6-os benzines vagy kevésbé ajánlott sorhatos dízelmotor is előfordulhat.
Opel Omega - Számos nagy limuzint kínált már fennállása alatt az Opel, gondoljunk csak a Kapitän vagy Senator modellekre. A legtovább azonban, az utolsó kifejezetten hátsókerekes, nagy négyajtós (vagy kombi) azonban az Omega volt. A második generációt 2003-ig gyártották. Amerikai piacon Cadillac Catera néven árulták, szoros rokonságot mutat a V8-as motorral is elérhető, ausztrál Holden Commodore-ral is. Az európai modell gépházteteje alatt akár V6-os benzines vagy kevésbé ajánlott sorhatos dízelmotor is előfordulhat.
Fotó megosztása:
Néhány lap szerint az Omega remek helykínálatú és felszereltségű autó volt méltatlan anyaghasználattal. Pedig mindent megtettek az Opelnél, a Design Edition például ilyen menő zöld bőrkárpitozást kapott.
Néhány lap szerint az Omega remek helykínálatú és felszereltségű autó volt méltatlan anyaghasználattal. Pedig mindent megtettek az Opelnél, a Design Edition például ilyen menő zöld bőrkárpitozást kapott.
Fotó megosztása:
Volkswagen Phaeton - Látványos, üvegfalú, fa parkettával porított összeszerelőüzemben készült a Phaeton, mely a Volkswagen csúcsmodellje volt. 2002-től 14 éven át húzta. a VW nem titkolta, hogy a 7-es BMW és az S-osztályos Mercedes vevőit szeretné elhalászni vele, ez azonban sokkal jobban ment az A8-as Audinak. A Phaeton gyakran szerepel a legrosszabb autók között is, a Top Gear is beválasztotta a 10 legrémesebb megvásárolható autó közé.
Volkswagen Phaeton - Látványos, üvegfalú, fa parkettával porított összeszerelőüzemben készült a Phaeton, mely a Volkswagen csúcsmodellje volt. 2002-től 14 éven át húzta. a VW nem titkolta, hogy a 7-es BMW és az S-osztályos Mercedes vevőit szeretné elhalászni vele, ez azonban sokkal jobban ment az A8-as Audinak. A Phaeton gyakran szerepel a legrosszabb autók között is, a Top Gear is beválasztotta a 10 legrémesebb megvásárolható autó közé.
Fotó megosztása:
Minden adott volt a sikerhez, konzervatív forma, gazdagon felszerelt és bőrrel borított beltér, valamint széles motorpaletta. Hathengerestől egészen a W12-esig terjedtek a benzinesek. Dízelből szintén elérhető volt V6-ossal, de még 10 hengeres turbódízel is dolgozhatott a gépháztető alatt. Kevesebb, mint 85 ezer darab készült a Phaetonból, karrierjét kínai piacon folytatja majd megújult formában.
Minden adott volt a sikerhez, konzervatív forma, gazdagon felszerelt és bőrrel borított beltér, valamint széles motorpaletta. Hathengerestől egészen a W12-esig terjedtek a benzinesek. Dízelből szintén elérhető volt V6-ossal, de még 10 hengeres turbódízel is dolgozhatott a gépháztető alatt. Kevesebb, mint 85 ezer darab készült a Phaetonból, karrierjét kínai piacon folytatja majd megújult formában.
Fotó megosztása:
Toyota Century - Az autóipar igazi állócsillaga volt a Toyota zászlóshajója, melyet sosem árultak japán piacon kívül, mégis igen sikeres modell volt, amihez nem volt szükség reklámra vagy prospektusra, hiszen a vezető beosztású emberek, államférfiak pontosan tudták, hogy mit kell választani, ez pedig a Century volt. 1967-ben jelent meg és 2017 februárjában állt le a gyártása, közben pedig csupán egy generációváltás történt.
Toyota Century - Az autóipar igazi állócsillaga volt a Toyota zászlóshajója, melyet sosem árultak japán piacon kívül, mégis igen sikeres modell volt, amihez nem volt szükség reklámra vagy prospektusra, hiszen a vezető beosztású emberek, államférfiak pontosan tudták, hogy mit kell választani, ez pedig a Century volt. 1967-ben jelent meg és 2017 februárjában állt le a gyártása, közben pedig csupán egy generációváltás történt.
Fotó megosztása:
A Century lényege távolról sem a technológiai fölény, hanem a kényelmes, háborítatlan utazás és a legendás megbízhatóság. A motorja 5 literes V12-es, melyet nem húztak túl, mindössze 300 lóerő környéki teljesítménye és körülbelül 400 Nm nyomatéka éppen elég a kellemes utazáshoz.
A Century lényege távolról sem a technológiai fölény, hanem a kényelmes, háborítatlan utazás és a legendás megbízhatóság. A motorja 5 literes V12-es, melyet nem húztak túl, mindössze 300 lóerő környéki teljesítménye és körülbelül 400 Nm nyomatéka éppen elég a kellemes utazáshoz.
Fotó megosztása:
Kia Stinger - Az év végén érkeznek majd meg a Kia egyik legizgalmasabb modelljének első darabjai. A BMW 3-as sorozatának és a 4-es Gran Coupé vevőit csábítaná a sportos ötajtós, melynek formatervéért a magyar Kovács Miklós volt a felelős.
Kia Stinger - Az év végén érkeznek majd meg a Kia egyik legizgalmasabb modelljének első darabjai. A BMW 3-as sorozatának és a 4-es Gran Coupé vevőit csábítaná a sportos ötajtós, melynek formatervéért a magyar Kovács Miklós volt a felelős.
Fotó megosztása:
A BMW-től átcsábított Albert Biermann szintén fontos személy a Stingerrel kapcsolatosan, hiszen a hátsókerékhajtású modellnek igazán sportos menettulajdonságokat kell felmutatnia. Csúcsmotorja 365 lovas V6-os, turbós benzinmotor.
A BMW-től átcsábított Albert Biermann szintén fontos személy a Stingerrel kapcsolatosan, hiszen a hátsókerékhajtású modellnek igazán sportos menettulajdonságokat kell felmutatnia. Csúcsmotorja 365 lovas V6-os, turbós benzinmotor.
Fotó megosztása:
Genesis G90 - A Hyundai éppen úgy, mint a Toyota tette a Lexus esetében, megalapította saját prémium márkáját, ez lett a Genesis, melynek csúcsmodellje jelenleg a G90-es. Szükség volt erre a lépésre, hiszen az elődeiből egyre több fogy az USA-ban. A G90-est 3,3 literes biturbó V6-ossal vagy 5 literes V8-as motorral szerelik, akár 420 lóerővel.
Genesis G90 - A Hyundai éppen úgy, mint a Toyota tette a Lexus esetében, megalapította saját prémium márkáját, ez lett a Genesis, melynek csúcsmodellje jelenleg a G90-es. Szükség volt erre a lépésre, hiszen az elődeiből egyre több fogy az USA-ban. A G90-est 3,3 literes biturbó V6-ossal vagy 5 literes V8-as motorral szerelik, akár 420 lóerővel.
Fotó megosztása:
Vezetéstámogató rendszerek terén egy csepp lemaradása sincs a nagyokhoz képest, a belső tér anyagminősége is kifogástalan, csupán a formák lehetnek ismerősek számos más gyártótól. A Genesisszel szemben már csupán az az egy érv maradt, hogy nincs önálló stílusa, az ára viszont bizonyára meggyőző.
Vezetéstámogató rendszerek terén egy csepp lemaradása sincs a nagyokhoz képest, a belső tér anyagminősége is kifogástalan, csupán a formák lehetnek ismerősek számos más gyártótól. A Genesisszel szemben már csupán az az egy érv maradt, hogy nincs önálló stílusa, az ára viszont bizonyára meggyőző.
Fotó megosztása: