A Škoda Citijet, a Škoda Funstar és Škoda Atero után itt a Škoda Element, a cseh autógyártó tanoncainak negyedik vizsgamunkája. Pár napja már mindent megírtunk róla, amit lehetett, de most új, értékelhető fotókat adott közre a gyár, ráadásul az infotainment tartalomról is ejtettek néhány szót.
A 3597 mm hosszú, 1641 mm széles Elementnek nincs teteje, sem ajtaja, viszont 60 mm-rel megemelték a szabad hasmagasságát. <br />A 16 colos felniken terepmintázatú abroncsok feszülnek, a küszöböt bordázott alumíniumlemez fedi.
A 3597 mm hosszú, 1641 mm széles Elementnek nincs teteje, sem ajtaja, viszont 60 mm-rel megemelték a szabad hasmagasságát. <br />A 16 colos felniken terepmintázatú abroncsok feszülnek, a küszöböt bordázott alumíniumlemez fedi.
Fotó megosztása:
A sárga-fekete színkombó a beltérben is visszaköszön, bőr és Alcantara borít mindent.
A sárga-fekete színkombó a beltérben is visszaköszön, bőr és Alcantara borít mindent.
Fotó megosztása:
Az autónak nincs hátsó ülése, annak helyére napelemet telepítettek. Egy okostelevíziót is beszereltek az első ülések mögé, egy felnyitható fedél alá. <br />
Ráadásul négy hangszóró összesen 400 wattal játssza a zenét, indulhat a videodiszkó. <br />
Ennél sokkal értelmesebb extra a csomagtartóba integrált hűtőláda, amelyet a napelemek látnak el árammal.
Az autónak nincs hátsó ülése, annak helyére napelemet telepítettek. Egy okostelevíziót is beszereltek az első ülések mögé, egy felnyitható fedél alá. <br />
Ráadásul négy hangszóró összesen 400 wattal játssza a zenét, indulhat a videodiszkó. <br />
Ennél sokkal értelmesebb extra a csomagtartóba integrált hűtőláda, amelyet a napelemek látnak el árammal.
Fotó megosztása:
A 82 lóerős, 210 Nm nyomatékú villanymotor 13,0 mp alatt gyorsítja 100 km/órára a kocsit, végsebessége 130 km/óra. A lítiumion akkukat a padló alá rejtették; egy feltöltéssel akár 160 km-t képes megtenni a kétszemélyes funmobil.
A 82 lóerős, 210 Nm nyomatékú villanymotor 13,0 mp alatt gyorsítja 100 km/órára a kocsit, végsebessége 130 km/óra. A lítiumion akkukat a padló alá rejtették; egy feltöltéssel akár 160 km-t képes megtenni a kétszemélyes funmobil.
Fotó megosztása:
A sárga-fekete színkombó a beltérben is visszaköszön, bőr és Alcantara borít mindent.
Az autónak nincs hátsó ülése, annak helyére napelemet telepítettek. Egy okostelevíziót is beszereltek az első ülések mögé, egy felnyitható fedél alá.
Ráadásul négy hangszóró összesen 400 wattal játssza a zenét, indulhat a videodiszkó.
Ennél sokkal értelmesebb extra a csomagtartóba integrált hűtőláda, amelyet a napelemek látnak el árammal.
A 82 lóerős, 210 Nm nyomatékú villanymotor 13,0 mp alatt gyorsítja 100 km/órára a kocsit, végsebessége 130 km/óra. A lítium-ion akkukat a padló alá rejtették; egy feltöltéssel akár 160 km-t képes megtenni a kétszemélyes funmobil.