Éppen a roncstelep felé vitték a fel nem használt karosszériát, amikor későbbi tulajdonosa meglátta benne azt a Bizzarrinit, amiből csupán egy darab ilyen létezik az egész világon. A felfedezéstől számítva negyven év telt el, mire az autó összeállt, így nem maradt a világ 1900 GTS Europa nélkül.
Az 1962-ben alapított Bizzarrininak ez lett volna a belépőmodellje, amit jóval a 5300 GT Strada alá pozicionáltak volna, végül azonban pénzügyi nehézségek miatt csupán 12 darabot készítettek el, a maradék üres karosszériákat pedig a livornói vállalat dolgozói pusztították el, csupán ez az egy darab élte túl, ezért olyan különleges ez az autó.
Megmentője 26 évesen vette szárnyai alá az üres autót és az volt a terve, hogy egy Alfa Romeo mechanikáját pakolja a gép alá. Az élet azonban számtalan váratlan helyzetet produkál, így lehetett az, hogy negyven évig tartott megépíteni az autót, mely kicsikét eltér a többi Bizzarrini 1900 GTS Europától. Nincsenek lökhárítói és a teteje is levehető vászon lett, valamint a hátsó lámpákat a karosszériába integrálták. Keret nélküli ablakok és alcantara-bőr kombinációjú kárpitozás került az utastérbe.
A gépháztető alá egy valódi olasz motor került, a Ferrari Dino 200 lóerős V6-osa hajtja a házilag épített klasszikust. Girling fékrendszer, mechanikus önzáró differenciálmű és az eredeti bekötési pontokhoz illeszkedő, de egyedi futómű került a gép alá.
Lehet vitatkozni azon, hogy szabad-e egy klasszikushoz ilyen szinten hozzányúlni, de valószínűleg Bizzarrini is pontosan így igazította volna ki a 70-es években ezt modellt, ha nem húzza le a rolót. Így azonban ma is élvezhető formában született újjá egy igazán ritka autó.