Kezdetben volt a SRT Hellcat, 707 lóerős kompresszoros 6.2 V8 motorral. Aztán jött az SRT Demon, iszonyatos dragster abroncsokkal és egyéb, közúton teljesen kihasználhatatlan, ám gyorsulási versenyen nagyon is előnyös tulajdonságokkal, most pedig itt a SRT Hellcat Widebody, ami a Demon kerékív-szélesítéseivel és azok alá passzoló, szélesebb abroncsokkal teszi még félelmetesebbé az alapmodell képességeit és megjelenését.
Az SRT Demon kerékívtoldatai 3,5 collal, azaz 8,9 centiméterrel növelik meg az autó szélességét. mögöttük új mintázatú 305/35ZR20 Pirelli P-Zero abroncsok dolgoznak a nyomaték aszfaltra juttatásán.
Fontos újdonság a változó hangolású kormánymű: az elektromos szervó normál, sport és verseny üzemmódban biztosít eltérő mértékű rásegítést. A különböző beállításokat az SRT üzemmódválasztó vezérli, így a szervóhatással együtt a motorteljesítmény, a váltási sebesség, a váltófülek működése, a kipörgés-szabályozás és a felfüggesztés beállításai is változnak.
A gyári mérések szerint az SRT Hellcat Widebody nemcsak megjelenésében vészjóslóbb, de fürgébb is az alapmodellnél: a 2,74 kilométeres gyári tesztpályán 2 másodpercet ver rá arra, a negyed mérföldes gyorsulást 11,2 helyett 10,9 mp alatt teljesíti, a maximális oldalgyorsulás 0,93 g-ről 0,97 g-re nőtt, az álló helyzeti gyorsítási gyakorlatban egy tizedet ver rá a sima SRT Hellcatre a Widebody, amelynek végsebessége 314 km/óra.