A motorsport-közeli technológiákat felhasználó, hátsókerék-hajtású modell 700 lóerős, pontosan 80-nal erősebb elődjénél, legnagyobb nyomatéka 700 helyett 750 Nm.
A blokk alapját a 911 Turbo S 3,8 literes, 580 lóerős motorja adja. Megnövelték a turbófeltöltőket, extra hűtőrendszert építettek be, ami teljes terhelésen vízzel permetezi az intercoolert. Egyedi fejlesztés a 7-fokozatú duplakuplungos váltó is, ugyanúgy, mint a titán kipufogó, amit kifejezetten ide fejlesztettek, és 7 kilóval könnyebb a 911 Turbo rendszerénél.
Az autó bemutatásával egy időben piacra bocsátottak limitált példányszámú karórát, amit kizárólag az új GT2 RS tulajdonosai vehetnek meg potom 9500 euróért – ahhoz képest, hogy az autó maga 285 ezerbe kerül, ez bagatell. Az óraművet maga a Porsche Design fejlesztette, kerek három év ráfordításával.
A kétüléses autó egyébként 2,8 mp alatt gyorsul százra, nem véletlenül kapott tehát áthangolt adaptív felfüggesztést, karbon-kerámia fékeket, valamint szénszálas karosszériaelemeket és magnézium tetőlemezt.
További 30 kilót faraghatunk le a Weissach-csomag megrendelésével, amely további szénszálas és titán alkatrészeket tartalmaz: karbon kompozitból vannak pl. a kanyarstabilizátorok, míg a kerekek (elöl 20, hátul 21 colos) magnéziumból.
Az utastérben piros Alcantara, fekete bőr és szénszálas burkolatok dominálnak, pont ellentétes elrendezésben, mint a GT3 fedélzetén. A Chrono csomag itt is opciós, viszont tartalmaz egy transzpondert, ami kívül elhelyezett jeladó jele alapján indítja a stoppert.
Megnéznéd mozgásban is? Kattints ide!