Line-lock – így nevezi azt a kormányról vezérelhető funkciót a Ford, amely a Mustangban 15 másodpercen át befékezve tartja az első kerekeket, miközben a vezető kipörgeti a hátsókat, így tudatlanul és felkészülés nélkül is képesek lehetünk a burnoutra, azaz gumifüsttel boríthatjuk be környezetünket.
Ezt a szolgáltatást eddig csak a Mustang GT, azaz a nyolchengeres kivitel vásárlói élvezhették, ám a következő évjárattól minden verzió, így a négyhengeres EcoBoost is megkapja, méghozzá alapkivitelben. Bár a burnout a legkevésbé sem Eco, alighanem lesznek páran, akik örülnek ennek a fejlesztésnek.
Mivel pedig a burnout alapvetően értelmetlen magamutogatás (kivéve, ha gyorsulási versenyre készül az ember, szigorúan zárt pályán), a Ford rálicitált saját magára, és még egy értelmetlen magamutogatást fejlesztett a Mustanghoz: az opciós digitális műszerfal (12 colos LCD-kijelző a hagyományos órák helyén) alsó sávjában kipörgő alufelni-animáció fejleszt rajzolt füstöt – elképzeljük, milyen eredménye lesz annak, ha valaki a burnout során nem az autóra, hanem a mini rajzfilmre figyel.
A 2018-as Mustang egyéb fejlesztéseket is kapott, ezekről korábban már írtunk, itt olvashatsz róluk.