Torque, mint nyomaték, és torpedó –ezekből a szavakból legózta össze nevét az a német vállalkozás, amelyet még 2005-ben alapítottak, és amely a világ egyik legnagyobb villanyhajó-gyártója a kisteljesítményű (1-60 LE) kategóriában. Most velük állt össze a BMW, hogy az i3 nagyfeszültségű akkucsomagjával szereljék fel legújabb terméküket.

Vízre tették a BMW i3 hajtásláncát 1

A Deep Blue névre keresztelt elektromos rendszert kiszolgáló lítium-ion akkucsomag nyolc modulból, azok pedig egyeként 12-12 cellából állnak. A hajógyár már a továbbfejlesztett, 33 kWh kapacitású akkut kapta meg, amivel a BMW i3 elméletileg akár 300 kilométert képes megtenni; arról nincs hír, hogy vízi felhasználásban hány üzemórával számolnak a fejlesztők, csak azt árulták el, hogy nagyteljesítményű (akár 160 LE) hajókban fogják használni a rendszert.

Vízre tették a BMW i3 hajtásláncát 13