Tizenkét karosszériaszín, köztük három vadonatúj árnyalat.
Tizenkét karosszériaszín, köztük három vadonatúj árnyalat.
Fotó megosztása:
Static photo
Colour: Volcano Red
Static photo
Colour: Volcano Red
Fotó megosztása:
Static photo
Colour: Volcano Red
Static photo
Colour: Volcano Red
Fotó megosztása:
Dynamic photo
Colour: Volcano Red
Dynamic photo
Colour: Volcano Red
Fotó megosztása:
Dynamic photo
Colour: Volcano Red
Dynamic photo
Colour: Volcano Red
Fotó megosztása:
Alapfelszerelés az adaptív légrugózás és a hidraulikus szabályozású lengéscsillapítás; négy szinten állítható hasmagasság. Opciós Audi AI aktív felfüggesztés: kerekenként, rendkívül széles tartományban szabályoz a kényelmes és a sportos között. Oldalirányú ütközésnél kamerajel alapján megemeli a karosszériát.
Alapfelszerelés az adaptív légrugózás és a hidraulikus szabályozású lengéscsillapítás; négy szinten állítható hasmagasság. Opciós Audi AI aktív felfüggesztés: kerekenként, rendkívül széles tartományban szabályoz a kényelmes és a sportos között. Oldalirányú ütközésnél kamerajel alapján megemeli a karosszériát.
Fotó megosztása:
Piaci bevezetéskor két V6-os motorral: 286 lóerős 3.0 TDI és 340 lóerős 3.0 TFSI; a későbbiekben két V8-as: 435 lóerős 4.0 TDI és 460 lóerős 4.0 TFSI; csúcsmotor: 585 lóerős W12-es
Piaci bevezetéskor két V6-os motorral: 286 lóerős 3.0 TDI és 340 lóerős 3.0 TFSI; a későbbiekben két V8-as: 435 lóerős 4.0 TDI és 460 lóerős 4.0 TFSI; csúcsmotor: 585 lóerős W12-es
Fotó megosztása:
Két érintőképernyő, opciós kapcsolósor és fényvezérlő felület tapintás- és hangvisszajelzéssel, intelligens kézírás-felismerés, többujjas és egész szavas felismerés
Két érintőképernyő, opciós kapcsolósor és fényvezérlő felület tapintás- és hangvisszajelzéssel, intelligens kézírás-felismerés, többujjas és egész szavas felismerés
Fotó megosztása:
Interior
Interior
Fotó megosztása:
Tanulóképes természetes beszéd felismerés és navigációs rendszer, térképfrissítés évente 4x, 3D várostérképek. Új digitális műszeregység HD kijelzővel (1920 x 720 pixel), head-up kijelző opciós
Tanulóképes természetes beszéd felismerés és navigációs rendszer, térképfrissítés évente 4x, 3D várostérképek. Új digitális műszeregység HD kijelzővel (1920 x 720 pixel), head-up kijelző opciós
Fotó megosztása:
Motoros ajtónyitás, továbbfejlesztett masszázsfunkciók, különösen finom bőr a komfort fejtámlán, opciós pihenőfotel az A8 L-ben masszírozós, fűthető talptámasszal. Fűthető külső és középső kartámaszok, fűthető kormánykerék. Kontúrvilágítás az ülések hátoldalán, Mátrix LED olvasólámpák
Motoros ajtónyitás, továbbfejlesztett masszázsfunkciók, különösen finom bőr a komfort fejtámlán, opciós pihenőfotel az A8 L-ben masszírozós, fűthető talptámasszal. Fűthető külső és középső kartámaszok, fűthető kormánykerék. Kontúrvilágítás az ülések hátoldalán, Mátrix LED olvasólámpák
Fotó megosztása:
Motoros ajtónyitás, továbbfejlesztett masszázsfunkciók, különösen finom bőr a komfort fejtámlán, opciós pihenőfotel az A8 L-ben masszírozós, fűthető talptámasszal. Fűthető külső és középső kartámaszok, fűthető kormánykerék. Kontúrvilágítás az ülések hátoldalán, Mátrix LED olvasólámpák
Motoros ajtónyitás, továbbfejlesztett masszázsfunkciók, különösen finom bőr a komfort fejtámlán, opciós pihenőfotel az A8 L-ben masszírozós, fűthető talptámasszal. Fűthető külső és középső kartámaszok, fűthető kormánykerék. Kontúrvilágítás az ülések hátoldalán, Mátrix LED olvasólámpák
Fotó megosztása:
Tanulóképes természetes beszéd felismerés és navigációs rendszer, térképfrissítés évente 4x, 3D várostérképek. Új digitális műszeregység HD kijelzővel (1920 x 720 pixel), head-up kjelző opciós
Tanulóképes természetes beszéd felismerés és navigációs rendszer, térképfrissítés évente 4x, 3D várostérképek. Új digitális műszeregység HD kijelzővel (1920 x 720 pixel), head-up kjelző opciós
Fotó megosztása:
37 mm-rel hosszabb (A8: 5172 mm / A8 L: 5302 mm), 4 mm-rel keskenyebb (A8 és A8L: 1945 mm), 13, illetve 17 mm-rel magasabb elődjénél (A8: 1473mm / A8 L: 1488 mm). A tengelytáv 6 mm-rel nőtt (A8: 2998 mm / A8 L: 3128 mm).
37 mm-rel hosszabb (A8: 5172 mm / A8 L: 5302 mm), 4 mm-rel keskenyebb (A8 és A8L: 1945 mm), 13, illetve 17 mm-rel magasabb elődjénél (A8: 1473mm / A8 L: 1488 mm). A tengelytáv 6 mm-rel nőtt (A8: 2998 mm / A8 L: 3128 mm).
Fotó megosztása:
Letisztult, leegyszerűsített belső kialakítás, belsőépítészet és kezelőszervek egysége. Teljesen integrált 10,1 colos érintőképernyő, minimális mennyiségű nyomógomb, motorosan zárható légbeömlő rostélyok.
Letisztult, leegyszerűsített belső kialakítás, belsőépítészet és kezelőszervek egysége. Teljesen integrált 10,1 colos érintőképernyő, minimális mennyiségű nyomógomb, motorosan zárható légbeömlő rostélyok.
Fotó megosztása:
Vezérlőegység a hátsó üléssoron, 3D audiorendszer, illatosítók és ionizátor. Kiegészítő napfényérzékelő a kalaptartón: tökéletesített klímaszabályozás. 32 mm-rel hosszabb belső tér, több fej- és lábtér, nagyobb ajtónyílások.
Vezérlőegység a hátsó üléssoron, 3D audiorendszer, illatosítók és ionizátor. Kiegészítő napfényérzékelő a kalaptartón: tökéletesített klímaszabályozás. 32 mm-rel hosszabb belső tér, több fej- és lábtér, nagyobb ajtónyílások.
Fotó megosztása:
Finoman döntött far, széles hátsó lámpatest, homogén organikus LED (OLED) fényforrás, krómsáv
Finoman döntött far, széles hátsó lámpatest, homogén organikus LED (OLED) fényforrás, krómsáv
Fotó megosztása:
Audi A8 L e-tron quattro: 449 lóerős plug-in hibrid 50 km elektromos hatótávolsággal, széria indukciós töltővel
Audi A8 L e-tron quattro: 449 lóerős plug-in hibrid 50 km elektromos hatótávolsággal, széria indukciós töltővel
Fotó megosztása:
360 fokos környezeti észlelés: szenzorok, kamerák és lézeres szkennerek (világújdonság az autóiparban). Új csúcs: 41 vezetőtámogató segédrendszer, amelyek a vezetőtámogató kezelőközpontban egységesítik az adatokat.
360 fokos környezeti észlelés: szenzorok, kamerák és lézeres szkennerek (világújdonság az autóiparban). Új csúcs: 41 vezetőtámogató segédrendszer, amelyek a vezetőtámogató kezelőközpontban egységesítik az adatokat.
Fotó megosztása:
Detail
Detail
Fotó megosztása:
Széria második generációs nyolcfokozatú Tiptronic váltó módosított váltási folyamattal (vitorlázás után zökkenőmentes aktiválás, széria quattro összkerékhajtás; opciós sport-differenciálmű.
Széria második generációs nyolcfokozatú Tiptronic váltó módosított váltási folyamattal (vitorlázás után zökkenőmentes aktiválás, széria quattro összkerékhajtás; opciós sport-differenciálmű.
Fotó megosztása:
Elöl-hátul ötlengőkaros futómű, opciós, dinamikus összkerék-kormányzás.
Elöl-hátul ötlengőkaros futómű, opciós, dinamikus összkerék-kormányzás.
Fotó megosztása:
Static photo
Colour: terragrey
Static photo
Colour: terragrey
Fotó megosztása:
Static photo
Colour: terragrey
Static photo
Colour: terragrey
Fotó megosztása:
Static photo
Colour: terragrey
Static photo
Colour: terragrey
Fotó megosztása:
Static photo
Colour: terragrey
Static photo
Colour: terragrey
Fotó megosztása:
Moduláris infotainment platform (MIB 2+), 50x gyorsabb processzor, mint az előző generációs platformnál. Car-to-X (kommunikáció autó és környezete között): jelzőtábla-felismerés, kockázati tájékoztatás. 400 fedélzeti funkció teljes mértékben testre szabható: 6 állandó és 1 vendég felhasználói profil
Moduláris infotainment platform (MIB 2+), 50x gyorsabb processzor, mint az előző generációs platformnál. Car-to-X (kommunikáció autó és környezete között): jelzőtábla-felismerés, kockázati tájékoztatás. 400 fedélzeti funkció teljes mértékben testre szabható: 6 állandó és 1 vendég felhasználói profil
Fotó megosztása:
Minden motor 48 voltos elektromos hálózatot és mild hibrid konfigurációt kap (generátor mint indítómotor, vitorlázás, kiterjesztett start-stop fázis, öko-tanácsadó); a 3.0 TFSI kivételével minden motornál aktív motorbakok csillapítják a rezgéseket; minden benzinmotor aktív zajszűrést kap.
Minden motor 48 voltos elektromos hálózatot és mild hibrid konfigurációt kap (generátor mint indítómotor, vitorlázás, kiterjesztett start-stop fázis, öko-tanácsadó); a 3.0 TFSI kivételével minden motornál aktív motorbakok csillapítják a rezgéseket; minden benzinmotor aktív zajszűrést kap.
Fotó megosztása:
Dynamic photo
Colour: terragrey
Dynamic photo
Colour: terragrey
Fotó megosztása:
Szénszálas hátsó tűzfal beépítése
Szénszálas hátsó tűzfal beépítése
Fotó megosztása:
Alumínium ajtók távvezérelt lézeres hegesztése
Alumínium ajtók távvezérelt lézeres hegesztése
Fotó megosztása:
Audi A8: Production at Audi Neckarsulm
Audi A8: Production at Audi Neckarsulm
Fotó megosztása:
Magnézium toronykitámasztó
Magnézium toronykitámasztó
Fotó megosztása:
Szénszálas hátsó tűzfal
Szénszálas hátsó tűzfal
Fotó megosztása:
Design uniqueness at the rear of the next Audi A8
Design uniqueness at the rear of the next Audi A8
Fotó megosztása:
Térváz szénszálas, magnézium, melegen sajtolt acél és alumínium elemekkel. +24% torziós merevség.
Térváz szénszálas, magnézium, melegen sajtolt acél és alumínium elemekkel. +24% torziós merevség.
Fotó megosztása:
Static photo
Colour: Volcano Red
Static photo
Colour: Volcano Red
Fotó megosztása:
Static photo
Colour: Volcano Red
Static photo
Colour: Volcano Red
Fotó megosztása:
Static photo
Colour: Volcano Red
Static photo
Colour: Volcano Red
Fotó megosztása:
Static photo
Colour: Volcano Red
Static photo
Colour: Volcano Red
Fotó megosztása:
Különösen széles Single Frame hűtőrács. Opciós progresszív HD Mátrix LED fényszóró, lézerfényszóró
Különösen széles Single Frame hűtőrács. Opciós progresszív HD Mátrix LED fényszóró, lézerfényszóró
Fotó megosztása:
AUDI AI: dugó robotpilóta a világon elsőként 60 km/óráig autóúton és autópályán (korláttal elválasztott útpályák esetén) fokozottan autonóm közlekedés. Parkolórobot, távvezérelhető garázsba beálló funkció.
AUDI AI: dugó robotpilóta a világon elsőként 60 km/óráig autóúton és autópályán (korláttal elválasztott útpályák esetén) fokozottan autonóm közlekedés. Parkolórobot, távvezérelhető garázsba beálló funkció.
Fotó megosztása: