A Honda középkategóriás szedánjának 10. generációját mutatta be nemrég. Az Accord a strapabíró, de öregedő V6-os helyett turbós négyhengeres motorokat kapott. A megjelenésében a jelenlegi Civicre hasonlító járgány hosszabb, szélesebb és laposabb lett elődjénél, és a tengelytávja is nőtt, aminek a hátsó utasok örülhetnek, de az autó egyenesfutása is javult a plusz centiktől.
A kurtább túlnyúlások miatt sportosabbnak látszik az új Accord, elöl valószínűtlenül széles krómszínű betét trónol a LED-es fényszórók felett, hátul dupla kipufogó és szintén LED-es lámpák találhatóak. Belsejében főleg az anyagminőség javítása és a helykihasználás csúcsra járatása lehetett a cél, jobbak lettek az ülések is, a vezetőé például 12 irányban, elektromosan állítható és fűthető, szellőztethető változatban is rendelhető.
A jobb felszereltségű modellekben 6 colos head up display is található, amely a sebességet és a navigációs adatokat is mutatja. A legnagyobb újdonság mégis az, hogy a motortérben a korábbi 2,4 literes V6-os motort soros négyhengeres, turbófeltöltéses darab váltja, amely mindössze 1,5 literes. Ez az alapmotor, amely 192 lóerős és alapból CVT váltóval érkezik.
A Sport kivitelhez a CVT-n kívül hatfokozatú kézi váltó is rendelhető. Az új Accord motorválasztéka amúgy három darabból áll, a már említett 1,5-ösön kívül van még kétliteres turbós változat – 252 lóerővel és akár tízfokozatú (!) automatikus váltóval – illetve hibrid hajtáslánc is található a palettán, amelynek akkumulátorai az autó padlója alatt helyezkednek el, így a csomagtartót nem kellett használhatatlanra zsugorítani.