Teljes új, modern formavilág, tetszetős vonalak, áramvonalas karosszéria: így képzeli el az Auto Plus magazin grafikusa a következő generációs Dacia Sanderót.
Ha megvalósulnak az elképzelések, többé senki meg nem mondja a Daciáról, hogy fapados autónak szánják; a dizájn arányaiban és részleteiben egyaránt megállja a helyét az élmezőnyben.
Műszakilag persze nem lesz olyan modern a Sandero, mint azt a formavilág sejteti: az autó nem kap új padlólemezt, így a mostani modell koros technikájára épül majd, azaz a látvány javulhat ugyan, de nem lesznek elérhetők például modern vezetőtámogató rendszerek a típushoz.
Ugyanazt a filozófiát követi tehát, mint a Duster, ami nem sokkal korábban kerül majd forgalomba világszerte.
Az új hajtásláncokról még nem sokat tudni; a két kis benzinmotor (0,9 TCE és 1,0 SCe) alighanem marad a kínálatban; talány, hogy az új fejlesztésű 1,6-os dízelt megkapja-e a Sandero, vagy marad a másfeles motor.
Az új Dacia Sandero bevezetésére egy év múlva számíthatunk.