2014-ben egészen korán kiderült, hogy a Porsche 911 GT3-asok motorja okozza a sorozatos kigyulladásokat, egészen pontosan a rosszul megmunkált szelepvezérlés miatt kaptak lángra a friss sportkocsik. A Porsche pár eset után villámgyorsan beszüntette a forgalmazást és hamar orvosolták is a hibát, így csupán az első 785 példánynál kellett kicserélni a szelepvezérlést.

Többen azonban aggodalmukat fejezték ki, hiszen ezekre az autókra mostanában jár majd le a gyári garancia és nem feltétlenül biztosan abban, hogy nem kapnak majd lángra újra a Porsche 911 GT3-asok. A Porsche azonban igazán magabiztos és szerintük üzembiztosra javították ezeket az autókat, így bátran vállaltak 10 év vagy 193 ezer kilométerig tartó garanciát a GT3-asok motorjára. Természetesen nem mostantól, hanem az első forgalomba helyezéstől számítják a tíz évet, viszont akkor is érvényes marad, ha már gazdát cserélt az autó.

A 991-es sorozatú Porsche 911 GT3-as motorja 3,8 literes, hathengeres, szívó boxermotor 475 lóerős teljesítménnyel, melyet 8250-es fordulatnál ad le. Nem mellesleg akár 9000-ig is forgatható a motor. Maximális nyomatéka 440 Nm, amit 6250-nél ad le. 125 lóerős literteljesítmény egy szívómotorból igazán remek eredmény. Az új generációval ellentétben ezt még kizárólag csak PDK váltóval rendelhették, így azonban könnyen közelébe férkőzhettek a tulajdonosok a 3,5 másodperces százas sprintidőnek.