Az igazán igényes autós árveréseken dollár-százezrek, nem ritkán milliók cserélnek gazdát, csodálatos ritkaságok költöznek az egyik gyűjtő garázsából a másikba. Az is találhat persze ezeken csemegét, akinek laposabb a pénztárcája, csak más méretosztályban kell keresgélnie: a héten zajló Mecun Monterey aukció színfoltjai ezek a milliomosunokák számára tervezett, rendkívül élethű, ráadásul élemedett koruk ellenére a mai napig üzemképes játékritkaságok.
Ferrari 330 P2 Le Mans (1969)<br />Rosso Corsa fényezés, rajtszám az ajtókon és a motorházfedélen, üvegszálas karosszéria acél vázon. A 2:3 méretarányú autót a De La Chapelle építette, 2,5 lóerős Honda motorja 40 km/óra végsebességet tesz lehetővé. Várhatóan 35-40 ezer dollárért (9-10 millió Ft) találhat új gazdára.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
'Baby Ferrari' Bimbo Racer (1956) <br />Torinóban, kézzel építették a 12 voltos villanymotorral hajtott szépséget. Színhelyes fényezésű üvegszálas karosszéria, a kor stílusának megfelelő Pirelli abroncsok, kerekek és dísztárcsák, bőr utastér. Értékét 20-30 ezer dollárra (5-7,5 millió Ft) becsülik.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mercedes-Benz 300SLR <br /> Kézi munka Angliából, 50 köbcentis kétütemű motorral. Kézzel varrott bőrbe és szövetbe burkolt belső tér, négyküllős alumínium kormánykerék, 12 colos kerekek, Mercedes-ezüst fényezés és egy bennfentes főhajtás: Stirling Moss és Denis Jenkinson 1955-ben a 722-es rajtszámú Mercedes-Benz 300 SLR-rel nyerte meg a Mille Migliát.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Jaguar E-Type (1961) <br /> Klasszikus bézs fényezés, piros utastér, fa kormánykerék, benzinmotor, működő fényszórók, és a lényeg: mindössze 10-15 ezer dollárra (2,5-4 millió Ft) becsült vételár.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: