Rossz alkatrészre cserélte a jót a márkaszerviz 1

Polaris ACE 150, Outlaw 50, 90, 110, Phoenix 200, Predator 50, 90, Quadricycle 200, Sawtooth 200, Scrambler 90 és Sportsman 90, 110
(Gyártás: 2001-2017)
A Polaris számos szabadidős modelljét érinti egy rendkívül kellemetlen és veszélyes hiba: az elmúlt másfél évtizedben olyan alapanyagokat használtak fel a fékbetétek és egyéb alkatrészek gyártásához, amelyek azbesztet tartalmaznak.

Rossz alkatrészre cserélte a jót a márkaszerviz 2

Toyota IMV (TSAM)
(Gyártás: 2008 – 2011)
A Toyota dél-afrikai üzemében gyártott, IMV platformra épülő modelleket (Toyota Hilux, Innova és Fortuner) egy tévedésből kifolyólag visszahívásra rendelték, amelynek során a vezetőoldali légzsák egyébként hibátlanul működő felfúvó egységét kicserélték. A cseredarabot azonban eredetileg nem ezekbe a típusokba fejlesztették, ezért ütközés során a légzsák nem a megfelelő ütemben és mértékben fúvódik fel.

Rossz alkatrészre cserélte a jót a márkaszerviz 3

BMW G310R
(Gyártás: 2016. december – 2017. április)
A kormánybefogót rosszul rögzítették, így menet közben elfordulhat a kormány, ami balesetet okozhat.

Rossz alkatrészre cserélte a jót a márkaszerviz 4

Mercedes-Benz S-osztály
(Gyártás: 2017. március – május)
Az utastérben rosszul beszerelt kábelköteg rövidzárlatot, az pedig tüzet okozhat.

Rossz alkatrészre cserélte a jót a márkaszerviz 5

Capron Roadcar 540, 600 és 640
(Gyártás: 2015-2016)
A németországi lakóautó-gyártó üzem típusaiban rosszul vezették el a külső áramforrás csatlakoztatására szolgáló kábelt, az ablaktörlő kar használat közben megrongálhatja a vezeték szigetelését.

Rossz alkatrészre cserélte a jót a márkaszerviz 6

Toyota Hilux (TSAM)
(Gyártás: 2016 – 2017)
Egy másik probléma is sújtja a dél-afrikai gyártású, balkormányos Hiluxokat: a motortérben, a kormányoszlop mögött elhelyezett kábelköteg-rögzítőt nem megfelelően szerelték be, így a kábel hozzáérhet a kormányoszlophoz, ami a kábel sérüléséhez, az pedig a motor leállásához és ebből következően balesetveszélyhez vezethet.

Rossz alkatrészre cserélte a jót a márkaszerviz 7

Volvo XC90
(Gyártás: 2016. szeptember – november)
A harmadik üléssori biztonsági övek előfeszítőjét működésbe hozó patront rosszul rögzítették, így az működtetés során leválhat, és az utastérben elrepülve sérülést okozhat.

Rossz alkatrészre cserélte a jót a márkaszerviz 8

Polaris RZR 170
(Gyártás: 2014-2017)
Két különböző okból is kigyulladhatnak a Polaris kétszemélyes szöcskéi: a 2016 márciusáig gyártott példányokban a kábelköteg rövidzárlata okozhat tüzet, míg további egy éven át olyan benzintartállyal szállították a járművet, amely elrepedhet.