Az autógyártók képesek minden trükköt bevetni annak érdekében, hogy az újonnan fejlesztett modellek technikája és formája még csak véletlenül se szivárogjon ki idő előtt. Különösen ügyelnek erre egy olyan csúcsmodell esetében, mint a Ferrarik császárának tekinthető LaFerrari. Ahhoz, hogy a frissen fejlesztett motor miatt ne bukjon le az autó, beletömték a 458 Italia hátuljába, így már sokkal kevésbé feltűnő. Persze a hibrid rendszerrel együtt nem fért volna el a 458-as motorterében, de erre nem is volt szükség, hiszen ezt a prototípust csupán a V12-es fejlesztésére használták.
A matt fekete színű prototípus semmilyen meglepetést nem tartogat a vezetési élmény tekintetében, de utcára vinni nem szabad. A kabin sem holmi maradékból összedobott tesztelői munkahely, hanem fekete bőrbe és alcantarába csomagolták az egészet. Alig néhány pluszkapcsoló különbözteti meg a már ismert beltértől.
Műszaki adatok a konkrét autóról nem állnak rendelkezésre, de a LaFerrari 6,3 literes, szívó V12-es motorja önmagában is 800 lovas teljesítményt ad le 9000-es fordulatnál, ami mellé 700 Nm nyomaték társul 6750-től. Ennek alapján az igazán megismételhetetlen 458 Italia bitang gép lehet, melyet tényleg vétek kiengedni az utcára, ha van kéznél egy versenypálya.