Nem szokás felmelegített tanulmánnyal indítani a Frankfurti Autószalont, pláne nem egy akkora autógyártónál, mint a Volkswagen. Az, hogy a Crozz koncepció visszatért, egyet jelent: hamarosan sorozatgyártásba kerül az autó. Bizony, 2020-tól három, 2025-től már 23 különböző, tisztán elektromos autót kínál majd szériagyártásban a Volkswagen márka.
Az I.D. Crozz II megmaradt négyajtós terepkupénak, de orra és fara emészthetőbb, mint az első kiadásé volt. Ugyanakkor megmaradt a LED-es fényforrások jellegzetes rajzolata.
Az I.D. Crozz II megmaradt négyajtós terepkupénak, de orra és fara emészthetőbb, mint az első kiadásé volt. Ugyanakkor megmaradt a LED-es fényforrások jellegzetes rajzolata.
Fotó megosztása:
A hátul multilink, elöl MacPherson rendszerű futómű szintén új fejlesztés, a lengéscsillapítók elektronikusan szabályozhatók ; ezeket kifejezetten sportosra hangolták.
A hátul multilink, elöl MacPherson rendszerű futómű szintén új fejlesztés, a lengéscsillapítók elektronikusan szabályozhatók ; ezeket kifejezetten sportosra hangolták.
Fotó megosztása:
A belteret átdolgozták, továbbfejlesztették. Mivel az akkumulátorokat a padlóba süllyesztették, egyetlen hatalmas, akadálytalan térben ülnek az utasok, ami különösen jól érvényesül a szárnyas és tolóajtók mögött, főleg, mert B-oszlop sincs.
A belteret átdolgozták, továbbfejlesztették. Mivel az akkumulátorokat a padlóba süllyesztették, egyetlen hatalmas, akadálytalan térben ülnek az utasok, ami különösen jól érvényesül a szárnyas és tolóajtók mögött, főleg, mert B-oszlop sincs.
Fotó megosztása:
Újdonság a Volkswagen CleanAir légtisztító rendszere, valamint a fejlett hangvezérlés, amellyel nem csak az ajtókat vezérelhetjük, de az autonóm közlekedést is aktiválhatjuk.
Újdonság a Volkswagen CleanAir légtisztító rendszere, valamint a fejlett hangvezérlés, amellyel nem csak az ajtókat vezérelhetjük, de az autonóm közlekedést is aktiválhatjuk.
Fotó megosztása:
Az összkerékhajtású I.D. Crozz II két villanymotorja összesen 225 kW (306 LE) teljesítményre képes, a végsebesség 180 km/óra, a hatótávolság eléri az 500 kilométert.
Az összkerékhajtású I.D. Crozz II két villanymotorja összesen 225 kW (306 LE) teljesítményre képes, a végsebesség 180 km/óra, a hatótávolság eléri az 500 kilométert.
Fotó megosztása:
Az összkerékhajtású I.D. Crozz II két villanymotorja összesen 225 kW (306 LE) teljesítményre képes, a végsebesség 180 km/óra, a hatótávolság eléri az 500 kilométert.
Az összkerékhajtású I.D. Crozz II két villanymotorja összesen 225 kW (306 LE) teljesítményre képes, a végsebesség 180 km/óra, a hatótávolság eléri az 500 kilométert.
Fotó megosztása:
A belteret átdolgozták, továbbfejlesztették. Mivel az akkumulátorokat a padlóba süllyesztették, egyetlen hatalmas, akadálytalan térben ülnek az utasok, ami különösen jól érvényesül a szárnyas- és tolóajtók mögött, főleg, mert B-oszlop sincs.
Újdonság a Volkswagen CleanAir légtisztító rendszere, valamint a fejlett hangvezérlés, amellyel nem csak az ajtókat vezérelhetjük, de az autonóm közlekedést is aktiválhatjuk.
Az összkerékhajtású I.D. Crozz II két villanymotorja összesen 225 kW (306 LE) teljesítményre képes, a végsebesség 180 km/óra, a hatótávolság eléri az 500 kilométert.
A hátul multilink, elöl MacPherson rendszerű futómű szintén új fejlesztés, a lengéscsillapítók elektronikusan szabályozhatók ; ezeket kifejezetten sportosra hangolták.
Külön gyűjtöttük a Volkswagen I.D. Crozz II videóit; kattints ide, és megnézheted őket.