Lexus Dome, azaz Lexus-kupola: olyan multifunkciós tér ez, amelyben a jelenlegi és reménybeli ügyfelek, vagy a hétköznapi bámészkodók a japán márka minden értékével megismerkedhetnek, a nyilvánvalótól a részletekben megbúvókig.
A Dome Európa második legmagasabb épületében (az első is Moszkvában van ám), a 85 emeletes, 354 méteres OKO felhőkarcolóban kapott helyet. Itt, távol az utca zajától a Lexus oroszországi bevezetésekor ültetett, majd ide átemelt, 15 éves fák várják a vendégeket, ám ez itt a legkevésbé meglepő részlet.
A tereket zónákra osztották, amelyek a márka más és más aspektusával ismertetik meg az embert. Illatok, árnyalatok, egzotikus anyagok teremtenek markáns, mégsem tolakodó hangulatot, miközben maradéktalanul érvényesül az Omotenashi elve, azaz az ügyfelek igényeit és kívánságait kimondatlanul is igyekeznek teljesíteni a vendéglátók. Nem, azokat nem.
Vannak technológiai tárlatok, interaktív motordemonstrációk, és hogy ne nyomasszon a sok műszakiság, bambuszliget és óriásfenyőszelet lop némi természetet az egészbe. Az autókba beépített Mark Levinson audiorendszereket itt nem próbálhatjuk ki, de a cég otthoni használatra szánt, amúgy luxusautóáron mért rendszereibe belehallgathatunk egy külön audiofil-sarokban.
Aztán ha már elég volt az autózásból, jöhet a Takumi Café, ahol amúgy koncerteket és egyéb kulturális programokat is szerveznek időről időre.