404 lóerős, 2,8 literes átlagfogyasztású, 50 kilométeres elektromos hatótávolságú plug-in hibrid hajtáslánccal bővült a Range Rover kínálata. Ha ismerősek a számok, nem véletlen: ugyanezt a hajtásláncot a hónap elején már beleműtötték a megújult Range Rover Sportba.
Szintén duplikált újdonság a dupla érintőképernyős multimédia-rendszer, a kézlegyintéssel vezérelhető napfénytető-árnyékoló, a pixel-lézer fényszóró, az Activity Key vízálló jeladó vagy a ionizátor, ami megtisztítja a beltéri levegőt a részecskéktől, de azért vannak egyedi újítások is.
Ilyen a vadonatúj vázra épülő, 24 irányban motorosan állítható, szélesebb és mélyebb ülések, fűthető kartámasszal. A hátsó utasrészt teljesen áttervezték, módosult az üléselrendezés, akár 40 fokban hátradönthető a támla, hűtés-fűtés került a fotelekbe, fűthető a kartámasz, a talp- és lábszártámasz, ráadásul mindez okostelefonról vezérelhető. Ezek a funkciók, ahogy a 25 programot ismerő masszázsfunkció és a 17 csatlakozópont (USB,HDMI, 12V és 230V) a csúcskivitelek sajátja.
Míg a Range Rover Sport új csúcsverziója az SVR verzió 575 lóerővel, a Range Rover ennél kifinomultabb: itt az SVAutobiography Dynamic módozat lép előtérbe, az eddigi 550-ről 565 lóerőre felhúzott 5.0 V8 kompresszoros motorral, egyedi külső stíluselemekkel.