A Volkswagen Indiában a Škoda által kifejlesztett olcsó modellt dobná piacra, ötezer euró (másfél millió forint) körüli áron. A kínai piacot pedig az ottani partnerével, a FAW autógyárral közösen gyártott, 8-10 ezer euróba kerülő SUV-vel célozza meg a Volkswagen.
A Handelsblatt értesülése szerint az új modellcsalád saját márkanéven lép majd a piacra.
Az indiai piacra szánt modellről hamarosan megszületik a végleges döntés – tájékoztatta Bernhard Maier, a Škoda márkaigazgatója a lapot. „Már folyamatban vannak a tárgyalások a potenciális beszállítókkal és ennek alapján hamarosan meghozzuk a döntést” – fogalmazott.
A fejlesztés következő lépéseként a modell értékesítését más régiókra is kiterjesztik majd. A Škoda az olcsó modellből így akár 400-500 ezret is gyárthat majd évente. A Volkswagen szóvivője hírügynökségi megkeresésre nem kommentálta a lap értesüléseit.