Mintha egy sötét sci-fi főgonoszának autója lenne, úgy néz ki a Lexus legújabb tanulmányautója, az LS+ Concept. A fenyegető küllemű, erős vonalakkal tagolt markáns forma azt mutatja meg, hogy milyen autók várhatóak a japán márkától a jövőben. Drámai újdonságot nem fedezhetünk fel, hiszen az új Lexus LS szériaváltozatához igazán hasonló autó a tanulmány is, az ablakvonal pedig egyértelműen elárulja, hogy az alapokat is a zászlóshajó adta.
Minden jellegzetes jegyet felismerhetünk az orsó alakú maszktól egészen a hosszan elterülő és a lökhárítóba folyó hátsó lámpákig, de a megvalósítás most sokkal radikálisabb lett, mint korábban. A hűtőmaszk egyébként szinte él, már nemcsak a szinte vibráló mintázattól, hanem a mögötte lévő technikától is, mely a vezetési módtól függően, a kedvezőbb aerodinamika és hűtés miatt nyitja és zárja a lamellák közötti részeket. A fényszórók beleolvadnak a karosszériába, bennük lézer biztosítja a minden eddiginél hosszabb fénycsóvát. A tükrök helyét kamerák vették át, ami bizonyára még hosszú ideig nem veszi át a hagyományos visszapillantók szerepét.
A koncepció lényege ezúttal nem egy új hibrid hajtáslánc, hanem a forma és az önvezető rendszer, melyet Highway Teammate névre kereszteltek el. Ennek lényege roppant egyszerű, a Lexus LS+ pontosan tudja, hogy mikor hajtunk fel az autópályára és abban a pillanatban át is veszi az irányítást. A felhajtótól a lehajtóig minden feladatot átvesz és nem csupán sorba kötött araszolásra, hanem sávváltásra is képes a rendszer. Ez a fejlesztés a japánok állítása szerint már 2020-ban használható lesz.