A LaFerrari önmagában is egy ütőképes szupersportkocsi, de ahogyan azt az autóipar mindig megmutatja, mindenből lehet valami durvábbat és gyorsabbat csinálni. Igaz, hogy a LaFerrari messze nincs elveszve egy versenypályán, de alapvetően figyelembe kellett venni az utcai használatot is a tervezésekor, így mégsem lehetett annyira kemény, amennyire csak lehet.
Ezért a Ferrari piacra dobta az FXX-K-t, mely kizárólag versenypályás használatra termett, ennek okán nem is guríthatják haza azok a vásárlók, akik kifizették érte a nagyjából 700 millió forintos vételárat. A motor pontosan ugyanaz a 6262 köbcentis, szívó V12-es, mint a LaFerrariban, teljesítménye önmagában 860 lóerő, amihez még jön az elektromos hajtás, így a rendszerteljesítmény 1050 lóerő. 2,5 másodperc alatti százas sprint és 350 km/óra feletti végsebesség több mint elég. Azonban ezt is lehetett még fokozni.
A 32 példányban gyártott FXX-K legújabb, kicsit frissített és átdolgozott változata az Evo, melyről elárulták, hogy csúcssebességnél 830 kilogramm leszorítóerőt produkál, ami 23%-kal jobb, mint a kiindulási alap. Továbbá azt is elmondták az olaszok, hogy már 200-as tempó mellett is 640 kilogramm tartja pályán az 1050 lovas szörnyet.
Ezekhez mindössze annyi kellett, hogy átrajzolják a lökhárítót és optimalizálják az autó körüli légáramlást, valamint az első kerekek előtt légbeömlőket vágtak és több légterelő elemet is felszereltek az FXX-K Evóra. Átdolgozták az első fékek hűtését, valamint a padlólemezt is, aminek köszönhetően 30%-kal javult a leszorítóerő. Hátul masszívabb szárny található, mely tökéletesen illeszkedik az aktív aerodinamikai elemekhez, melyeknek szoftverét is áthangolták, ezenkívül függőleges vezérsík idézi meg a Forma-1-es autókat.
A kabinban új kormánykerék és nagyobb kijelző található, amin a telemetriai adatokat is figyelemmel lehet követni. Aki már megszerezte magának az FXX-K-t, annak sem kell búslakodnia, hiszen az ő autójához is megvásárolható az Evo készlet, de bizonyára sokkal többet érnek majd a kifejezetten Evónak készült gépek.