Nem egyszerű nyomon követni a Corvette különböző teljesítményvariációit, de nem is kell: mostantól elég a ZR1-re koncentrálni. A gyár szerint egyenesen a szupersportkocsik térképére helyezi a Corvette-et az új csomag, és a számok mellettük szólnak: 765 lóerő és 969 Nm nyomaték, 338 km/óra végsebesség – a gyorsulási adatot sajnos nem közölte a gyár.

Ez minden idők legerősebb, leggyorsabb Corvette-je 1

Az autóhoz kétféle aerocsomag is kérhető: az egyik normál méretű szárnyat kínál, ezzel érhető el a végsebesség; a másik két állásban szabályozható, magasra emelt hátsó szárnyat tartalmaz, kifejezetten versenypályára; 431 kg leszorítóerővel. Mindkét variáns orra alá új spoilert építettek be; a durvább csomaghoz első splitter, Michelin Pilot Sport Cup 2 sportabroncsok, valamint egyedi hangolású futómű és adaptív lengéscsillapítás is jár. A toronykitámasztás magától értetődő.

Ez minden idők legerősebb, leggyorsabb Corvette-je 25

Soha nem kínáltak még automata váltót ZR1-eshez

A motor is külön fejlesztés: a 6,2-es V8-as LT5 blokk hatalmas kompresszort, hozzá négy extra (összesen 13) hűtőt, valamint kombinált közvetlen és szívótorok-befecskendezést kapott. A váltó most először lehet automata is, nem csak a hétfokozatú kézi.

Ha túlléptünk a lényegen, jöhet a látvány: a Sebring-narancs csomag egyedi fényezést, azonos narancsszín féknyergeket, légterelődekort, narancssárga biztonsági öveket és öltéseket, valamint bronzszínű alumínium belső díszítőelemeket tartalmaz. Az extralistán versenyülés, szénszálas kormánykerék, telemetriai adatrögzítő és Bose hifi szerepel.

Ez minden idők legerősebb, leggyorsabb Corvette-je 26

A jövő tavasztól kapható Corvette ZR1 menetkész tömege 1598 kg.