Nem egyszerű nyomon követni a Corvette különböző teljesítményvariációit, de nem is kell: mostantól elég a ZR1-re koncentrálni. A gyár szerint egyenesen a szupersportkocsik térképére helyezi a Corvette-et az új csomag, és a számok mellettük szólnak: 765 lóerő és 969 Nm nyomaték, 338 km/óra végsebesség – a gyorsulási adatot sajnos nem közölte a gyár.
Az autóhoz kétféle aerocsomag is kérhető: az egyik normál méretű szárnyat kínál, ezzel érhető el a végsebesség; a másik két állásban szabályozható, magasra emelt hátsó szárnyat tartalmaz, kifejezetten versenypályára; 431 kg leszorítóerővel. Mindkét variáns orra alá új spoilert építettek be; a durvább csomaghoz első splitter, Michelin Pilot Sport Cup 2 sportabroncsok, valamint egyedi hangolású futómű és adaptív lengéscsillapítás is jár. A toronykitámasztás magától értetődő.
A motor is külön fejlesztés: a 6,2-es V8-as LT5 blokk hatalmas kompresszort, hozzá négy extra (összesen 13) hűtőt, valamint kombinált közvetlen és szívótorok-befecskendezést kapott. A váltó most először lehet automata is, nem csak a hétfokozatú kézi.
Ha túlléptünk a lényegen, jöhet a látvány: a Sebring-narancs csomag egyedi fényezést, azonos narancsszín féknyergeket, légterelődekort, narancssárga biztonsági öveket és öltéseket, valamint bronzszínű alumínium belső díszítőelemeket tartalmaz. Az extralistán versenyülés, szénszálas kormánykerék, telemetriai adatrögzítő és Bose hifi szerepel.