A repülő autó a XXI. század egyik nagy álma, amelyből senki nem akar felébredni: egyre-másra nőnek ki a földből azok a vállalkozások, amelyek háromdimenziósítani ígérik a közlekedést. Mindegyik máshogy oldaná meg a főbb műszaki problémákat, a legnagyobb gondról: a jogi, közlekedésszabályozási és persze vezetéstechnikai akadályokról viszont mintha egyikük sem venne tudomást.
Akárhogy is, a 2006-ban alapított Terrafugia tulajdonosai már elérték céljukat, amennyiben az volt a céljuk, hogy megéljenek ötletükből, hiszen tokkal-vonóval eladták a céget a kínai Geely Holdingnak. A bostoni MIT tudományegyetem kutatói által alapított cég elvileg 2019-től forgalmazni fogja első repülő autóját, 2025-re pedig VTOL (függőleges fel- és leszállásra alkalmas) gépkocsit ígérnek, lásd a videón.
A Geely nem hozta nyilvánosságra, mennyit fizetett a cégért, sem azt, hogy milyen tervei vannak vele – jó eséllyel egyébként leginkább az elektromos hajtási rendszerek terén szerzett tapasztalataikra kíváncsiak. A 2010-ben a Volvo megvásárlásával egy csapásra a nemzetközi figyelem középpontjába kerülő cég mára birtokában tudhatja a londoni taxikat gyártó MBH-t, valamint a Lotus 51, illetve a Proton 49,9 százalékát.