Eddig is rettentően stílusos Porsche 911-eseket gyártott egyedi megrendelésre a Singer, legújabb művüket azonban nehéz lesz túlszárnyalni. A szívdöglesztő megjelenés csak ráadás, az igazi lényeg az autó farában van. Nagy összefogásban született meg a hajtáslánc, hiszen a Singer olyan vállalatok segítségére számíthatott, mint a Williams, a Michelin, a Brembo és a BBS Motorsport. Ezek mellett olyan emberek dolgoztak azon, hogy a múltidéző 911-es összeálljon, mint Norbert Singer és Hans Mezger, akik korábban a Porschénél voltak mérnökök, valamint Chris Harris autós újságíró is.

Az első képeken látható zöld autó eredetileg egy 1990-es évjáratú Porsche 964-es volt, de alaposan átalakították, hogy korábbi generációs 911-esnek tűnjön a modern elemek ellenére is. Nem csupán rádobtak pár karosszériakiegészítőt, hanem komolyan vették a súly kérdését is. A magnézium-, titán- és szénszálas elemeknek köszönhetően az autó súlya csupán 990 kilogramm. Ehhez mérten a beltér sem túlgondolt, de nagyon szép ötvözete a múltnak és a modern megoldásoknak, megmaradt minden, amit a régi 911-es legdurvább változataiból ismerünk, kétségkívül gyönyörű az egész.

Álmaink retró sportkocsija ez az 500 lovas Singer Porsche 1

Álmaink retró sportkocsija ez az 500 lovas Singer Porsche 37 Álmaink retró sportkocsija ez az 500 lovas Singer Porsche 38

Nem kérdés, hogy a legérdekesebb része az újonnan fejlesztett motor, mely a hagyományokhoz hűen hathengeres boxermotor, ám a legszebb időket idézően léghűtéses. Teljesítménye kereken 500 lóerő és akár 9000-es fordulatig pörög. Nagyon komolyan vették a motor hűtését, így az autó tetején ezt segítő szárnyat alakítottak ki, valamint a hátsó ablakok is egy szénszálas csatornába futnak. A motorhoz kapcsolt hatsebességes váltó magnéziumból készül és a Hewland szállítja a Singer számára.

Egyelőre csupán 75 autó átalakítását tervezi a Singer, de a tulajdonosoknak így is éveket kell várniuk majd. A kaliforniai vállalat az angliai Oxfordshire-ban készítteti a különleges 911-eseket.