A második generációs Dacia Duster látszólag ugyanúgy néz ki, mint elődje, de a részletek kívül is változtak, belül meg teljesen vadonatúj minden.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 1

Kiszélesítették a fenéklemez-borítást.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 2

478 literes a csomagtér, ha csak az első kerekek hajtottak, az üléseket lehajtva 1623 litert kapunk. A 4WD elvisz 11 litert.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 3

Új, 2,8 literes fiók az utasülés alatt. Friss kárpitozás 3D mintával.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 4

Teljesen betolható hátsó fejtámlák.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 5

Új generációs Isofix-aljzatok

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 6

Kartámasz és állítható deréktámasz a vezetőülésnél.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 7

Igényesebben beszerelt, nagyobb hangszórók a jobb hangminőségért. A csúcskivitel két csipogót is kapott.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 8

20 mm-rel hosszabb az ülőlap.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 9

Rövidebb, sportos váltókar, rajta krómdekor.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 10

Matt felületek, finom szemcsézetű anyagok.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 11

Három klímavezérlő tárcsa, három légbeömlő. Így szimmetrikus.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 12

Biztonsági öv bekötésére figyelmeztető rendszer

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 13

Sokat javult a kidolgozási minőség, azt mondják.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 14

Kulcs nélküli nyitás és indítás is rendelhető.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 15

Puha tapintású kormánykerék a gazdagon felszerelt verziókon

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 16

Négy irányban állítható kormánykerék.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 17

Keményebb töltet, jobb oldaltartás, tartósabb és kényelmesebb az ülés.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 18

Teljesen újrarajzolták a műszerfalat.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 19

A 110 lóerős dízelmotor duplakuplungos váltóval is kérhető. A 90 lovas dCi egység csak elsőkerék-hajtással, kéziváltóval rendelhető.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 20

0,35 mm-rel vastagabb üvegből készülnek az első oldalablakok.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 21

Tökéletesítették a zajszigetelést, 50 százalékkal csökkent a zajszint.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 22

Az új alumínium tetősínek pont a szélvédő vonalát követve indulnak el.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 23

Akár 17 colos kerékkel is kérhető.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 24

8%-kal nagyobb külső tükrök

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 25

Szélesebb kiállás, kétszer kettes hátsó helyzetjelző.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 26

1,5 literes dCi 110; 110 LE, 260 Nm, 171 km/óra 11,8 mp (AWD: 169, 12,4) 4,5 L/100 KM (AWD: 4,5)

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 27

1,5 literes dCi 90: 90 LE, 200 Nm, 158 km/óra, 13,8 mp, 1205-1327 kg, 4,4 l/100km

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 28

1,2 literes TCe 125: 125 LE, 205 Nm, 177 km/óra, 10,4 mp (AWD: 179, 11,0), 1200-1387 kg, átlagfogyasztás 6,2 (AWD: 6,4) l/100km

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 29

Új függönylégzsákok, övelőfeszítők és överőhatárolók négy ülésen

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 30

Új elektromos szervokormány, harmadával csökkent a kormányerő. 6%-kal direktebb a kormányáttétel.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 31

Kétféle benzinmotor (115 lóerős szívó, 125 lovas turbó), előbbi LPG-vel, ha akarjuk. Mindkettő első- vagy összkerékhajtással, kézi váltóval.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 32

10 centivel előrébb költözött, erősebben döntött a szélvédő: javul a térérzet.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 33

1,6 literes SCe 115: 115 LE, 156 Nm, 172 km/óra, 11,9 mp (AWD: 170, 12,9), 1179-1359 kg menetkész tömeg, fogyasztási adatok még nincsenek.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 34

Az eddigi 4 helyett 6 cm-en állítható az ülésmagasság.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 35

Szélesebb hűtőmaszk, szélre tolt fényszórók, LED-es nappali fények rajzolják újra az orrát.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 36

Új ülésvázak, vastagabb első fejtámaszok jobb ostorcsapás nyaksérülés elleni védelemmel

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 37

Holttérfigyelő rendszer, sebességhatároló, szürkületérzékelős fényszóró

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 38

Továbbfejlesztett gyalogosvédelem, új kialakítású lökhárító és motorháztető

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 39

Vadonatúj a vezetői üléshelyzet.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 40

Masszív belső kilincs, kellemes tapintású, párnázott könyöklő.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 41

Elegáns billentyű-kapcsolók a középkonzolon.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 42

Tárolórekesz és 4WD kapcsoló a padlókonzolon.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 43

Négykamerás, 360 fokos panorámamonitor.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 44

A központi monitor 75 mm-rel magasabbra került (de még mindig eléggé kiesik a látómezőből.)

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 45

Kétféle benzinmotor (115 lóerős szívó, 125 lovas turbó), előbbi LPG-vel, ha akarjuk. Mindkettő első- vagy összkerékhajtással, kézi váltóval.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 46

Merevebb a vázszerkezet, csökkentek a rezgések.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 47

4341 x 1804 x 1693 mm

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 48

Visszagurulás-gátló és ereszkedés-szabályozó rendszer

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 49

Megerősített vázszerkezet

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 50

210 mm szabad hasmagasság.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 51

Magasabbra húzták az övvonalat, ez biztonságosabb autó hatását kelti.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 52

Az első terepszög 30°, a középső 21°, a hátsó az AWD kivitelnél 33°, a kétkerekesnél 34°.

Mindent elmondunk a vadonatúj Dacia Dusterről! 53