Takarékos, könnyű városi jármű, azaz Efficient Urban Light Vehicle – így nevezik azt a konzorciumot, amelynek egyrészt rettentő jól hangzik a neve betűszavasítva (EU-LIVE), másrészt nem kisebb célt tűztek ki maguk elé, mint hogy az Európai Bizottság 6,7 millió eurós támogatását élvezve megépítsék a városi közlekedés egy újszerű szereplőjét.
A háromkerekű járgányt kifejezetten az európai nagyvárosok szerkezetét figyelembe véve, zéró emissziós megoldásként fogják kifejleszteni.
A kétkerekű és négykerekű járművek közé ékelt, új L5e jármű-kategóriába besorolt járgány konnektoros hibrid hajtásláncot kap, két darab, kerékagyba integrált villanymotorral és egy benzinmotorral.
A járgány vezetését jogosítványhoz kötik, ezért elvileg országúton és autópályán is közlekedhet. Kanyarban bedől, mint a Toyota hasonló konstrukciója, felfüggesztése hidropneumatikus (végtére is félig-meddig Citroën). Végsebessége 70 km/óra, ha csak a villanymotorokat használja, míg 70-130 km/óra között bekapcsol a Peugeot robogóból származó, 42 lóerős egyhengeres motor. A hatótávolság 300 kilométer (ebben már a benzin is benne van), a végsebesség az imént említett 130 km/óra.
A 48 voltos akku regeneratív fékezéssel is tölthető, kapacitásáról, illetve hatótávolságról még nincsenek információk. A jármű mindössze 2,4 méter hosszú, szélessége 85 centi, ajtajai pedig felfelé forogva nyílnak, hogy szűk helyen is kiszállhassunk. A PSA-féle járgány zárt, fűthető fülkét kap, valamint légzsákot és biztonsági övet is, így normál utcai ruhában, védőfelszerelés nélkül vezethető.
Az L5e szabvány és a közlemény szövege egyaránt háromkerekű járműről beszél, két hajtott hátsó kerékkel, viszont a nyitóképen látható törpejárgánynak szemmel láthatóan két első kereke van. A megoldás frappáns: a két hátsó, hajtott kerék igen közel van egymáshoz, így jogilag egynek számít.