A Flightradar24.com élő radarképe szerint az Airbus a dubaji székhelyű Emirates légitársaság egyik, még berepülési fázisban, átadás előtt lévő A380-as gépét használta a manőverhez.

A pilóták Hamburg-Finkenwerder repülőteréről szálltak fel, és 41 ezer láb, 12,5 kilométer magasan rajzolták ki a fa ágait, illetve díszeit. A fa két legalsó, legszélesebb ága a luxemburgi határnál, illetve Nürnberg fölött, törzsének alsó része Stuttgart fölött volt. A pilóták közel 4 óra alatt végeztek a tesztrepüléssel.

Augusztusban a Boeing ugyanezzel a marketingeszközzel élt, akkor egyik beszállítójuk, a hajtóműveket készítő Rolls-Royce új hajtóművének berepülését végezték egy 787-essel, és az út során egy repülőgép sziluettjét rajzolták a radarernyőkre.

A gép az Egyesült Államok szinte teljes területét lefedte: orra Wyoming állam fölött, a bal oldali szárny Texas déli része, a jobb oldali pedig Wisconsin északi részén, a kanadai határ mellett, a farok része pedig Tennessee, Alabama és Kentucy államok fölött rajzolódott ki.