Hétköznapi autók töréstesztjeit gyakran látjuk, az eredményeket pedig világgá kürtölik, de az alacsony példányszámú szupersportkocsik esetében más a helyzet. Ennek ellenére nem árt, ha a rémületesen erős és gyors autó fel van készítve a nagy bajra, hogy a kedves vevő ne csak egyszer térjen be például a Koenigsegghez autót vásárolni.
A Regera nevű hibrid modelljükből csupán 80 példányt építenek és egyenként közel 2 millió dollárt, tehát nagyjából 520 millió forintot kérnek az autókért. A sportkocsikat gyártó svéd vállalkozást már 1 milliónál is többen követik az Instagramon, ezért közzétették, hogy mit bír ki a Regera karbonteste. Falnak küldik minden irányból, kalapáccsal ütik hevesen és ordas nagy kátyúkba hajtanak vele, tehát nem kímélik a gépet.
A konnektorról is tölthető Koenigsegg Regera minden nyitható elemét motor mozgatja, ám ennek ellenére ezek a szerkezetek csupán 5 kilogrammot nyomnak. Nem mellesleg az autó nagyrészt rettentő könnyű karbonból készül. A hajtás fő eleme az 5 literes, duplaturbós V8-as, mely 1100 lóerővel és 1250 Nm nyomatékkal veszi ki a részét a szédületes menésből. Mellé bedobtak a játékba három villanymotort, melyek együttesen 700 lóerőt és 900 Nm-t adnak hozzá a hajtáshoz. A rendszerteljesítmény 1500 lóerő és 2000 Nm. Végsebessége elektronikusan korlátozott 410 km/óránál.