Új műszerfal, a karosszériával azonos színű belső környezet, előrebillenthető ülések, központi zár és időjárás-védelem – nemcsak stílusában, de funkciójában is gazdagodott a Citroën elektromos lótifutija, a cuki, de háromcsillagos töréstesztjével családi használatra mégis csak feltételesen ajánlható e-Mehari.
Az opciós keménytető több szimpla műanyag héjnál, hang- és hőszigetelést is kínál. Az utastérben eddig nem létező tárolórekeszeket alakítottak ki az ajtókban és a műszerfalon, a belső színvilág sötétebb lett, így kevésbé piszkolódik.
Emellett a motort is átdolgozták, a forgatónyomaték csaknem 20 százalékkal nőtt, immár eléri a 166 Nm-t. A végsebesség 110 km/óra, a szabványos hatótávolság 195 km, normál 10 amperes otthoni hálózatról 16,5 óra alatt tölthető fel akkumulátora.
Ezek az értékek nem sorolják a műfaj élvonalába a kocsit, viszont ára is viszonylag kedvező: keménytetővel, állami támogatás nélkül 26.700 euró, azaz 8,2 millió Ft; a szubvencionált vászontetős verzió 19.500 euró (6 millió Ft).