Elöl kettő, hátul egy: a fordított trike vagy autocikli műfaja minden józan észnek ellentmondóan gyarapodik évről évre. Az USA Utah államában, tisztességes mormon környezetben jött létre a Vanderhall Motor Works és annak termékei, a Laguna, majd a retrós hangulatú Venice – mindkettőt ugyanaz az 1,4 literes turbómotor hajtja, méghozzá a szegmensben szokatlan módon az első kerekeken keresztül.
A család azonban most (na jó: hamarosan) háromtagúra bővült: megjelent a Vanderhall Edison, és ezzel az elektromossághoz kapcsolódó, zseniális feltalálók közül egy újabb jelent meg védjegyként az alternatív autóiparban.
A jármű két első kerekét egy-egy 90 lóerős elektromotor hajtja, a 635 kg menetkész tömegű kétüléses álló helyzetből 4,0 másodperc alatt gyorsul 96 km/óra sebességre, végsebessége valahol 155 km/óra körül van, a 30 kWh Li-Ion akkumulátor egy feltöltéssel 320 kilométert képes megtenni.
Az Edison ára 35 ezer dollár lesz, amikor elkészül; jelenleg előjelentkezéseket fogad a gyártó. A minimalista Venice 30, és a gazdagon felszerelt Laguna 50 ezer dolláros árához képest jutányosnak hangzik az összeg, már csak az a lényeg, hogy tényleg beinduljon a gyártás, és utána üzembiztosnak bizonyuljon a Morgan EV3-nál hangulatában és felépítésében is modernebb hatású, ám éppen ezért talán kevésbé szerethető (viszont talán élhetőbb) konstrukció.