Egyelőre egyetlen szemből megfotózott, árnyékba burkolózó képen mutatja be a Veloster második generációját a Hyundai. Nem véletlen a nézőszög választása, hiszen mindenkit egy kérdés foglalkoztat (mármint azok közül, akik aggódtak, hogy lesz-e még valaha alsó-középkategóriás kupéja a Hyundai-nak), hogy vajon megmarad-e a felemás oldalajtó-elrendezés, vagy az új Veloster hagyományos konfigurációjú modell lesz.
Ha a Hyundai újabb modelljeit vesszük sorra, feltétlenül az utóbbira voksolnánk: a Kia formanyelvét elsajátítva rendre agresszívan elegáns modelleket hoz világra a cég – nézd csak meg a mellékelt, gyárilag túlexponált fotót -, amibe aligha fér bele a poénkodás.
Elveszne tehát a 2,5 oldalajtós koncepció? Hadd vesszen; sokkal fontosabb, hogy milyen futóművet és hajtásláncot kap az autó. Mi az i30N komponenseire gondolnánk: a közelmúltban bemutatott sportos kompakt a maga kétliteres, 275 lóerős, 378 Nm nyomatékú turbómotorjával épp megfelelne technológiai donornak; a 6,1 másodperces gyorsuláshoz és 249 km/óra végsebességhez amúgy is dukálna egy vérforraló karosszéria.
Persze egyelőre mindez csak vágyálom; magyar idő szerint hétfőn késő este minden kiderül.