TS050 Hybrid: így hívják a Toyota hosszú távú világbajnokságon részt vevő, a Le Mans-i 24 óráson edződött versenyautóját, amelynek hajtáslánca állítólag szinte teljes egészében átkerült a Toyota GR (azaz Gazoo Racing) Super Sport tanulmányautóba.
A pályaautókat idéző megjelenésű, zárt karosszériás kocsi 2,4 literes, V6-os ikerturbós motorjához THS-R (Toyota Hybrid System – Racing) hibrid komponens csatlakozik, a teljes hajtáslánc rendszerteljesítménye a gyár szerint eléri az 1000 lóerőt. Ezenkívül csupán a kerékméreteket közölte a gyártó: elöl és hátul egyaránt 330/710R18 abroncsok érintkeznek az aszfalttal.
A konkrétumok hiánya ellenére többről van szó, mint üres ötletsziporkáról. Amint Tomojama Sigeki, a GAZOO Racing elnöke elmondta, a vállalatnak feltett szándéka, hogy versenyautóiból közvetlenül fejlesszen ki utcai sportkocsikat, és habár a Tokiói Autószalonon bemutatott GR Super Sport tanulmány szerinte még jó ideig nem fog megvalósulni, az mégiscsak a márka új generációs sportautóiból ad ízelítőt.