Carlos Tavares egy detroiti fórumon arról is beszélt, hogy a francia járműgyártó autóinak 80 százaléka valamilyen mértékben önvezető lesz 2030-ra, ezen belül 10 százalékuk 4-es vagy 5-ös SAE szintű lesz.
A SAE (Society of Automotive Engineers) International 2014-ben egy szabvány formájában definiálta az autonóm gépjárművek terminológiáját, illetve megfogalmazta azok szintjeit az automatizáltság tekintetében.
A 4-es szint magas szintű automatizáltságot jelent, amikor az automata járművezető-rendszer irányítja az összes dinamikus vezetési műveletet, még akkor is, ha a járművet vezető ember nem megfelelően reagál egy beavatkozási kérésre. A legmagasabb, 5-ös szint azt jelenti, hogy a jármű ember nélkül is közlekedhet.
Carlos Tavares szerint 2026-ig tervezi az autókonszern a visszatérést az Egyesült Államok autópiacára, ahonnan több mint húsz éve vonult ki.