A közelmúltban Indiában debütált törpe-crossover megérkezett Európába: a hangzatos Freestyle nevet elhagyták ugyan, de Ka+ Active-ként is ugyanazt kínálja a modell.
23 mm-rel megemelt futómű és marcona koptatóelemek igyekeznek terepjárós hangulatot teremteni. Szériatartozék a tetősín.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fékezéskor visszatáplál az akkuba az autó.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Újdonság a csomagtérajtóra helyezett nyitógomb. Visszagurulásgátló és sebességhatároló is van.
Fotó megosztása:
Középre helyezett, emelt érintőképernyő okostelefon-integrálással.
Fotó megosztása:
Még az év vége előtt forgalomba kerül a modell.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
SYNC3 infotainment rendszer, esőérzékelő ablaktörlők és szürkületérzékelők fényszórók teszik értékesebbé a modellt.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Barna varrású bőrkormány és küszöbbetétek, barna szövegkárpit és csomagtértálca készíti fel az igénybe vételre az autót.
Fotó megosztása:
70 vagy 85 lóerős kivitelben választható a háromhengeres, 1,2 literes Ti-VCT benzinmotor; dízelből a másfél literes, 95 lóerős TDCi kérhető.
Fotó megosztása:
Négy darab kétméteres utas is elfér a kocsiban, állítja a gyár.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: