Fordulatszám-szabályozó rendszert kapnak a Mustang GT kézi váltós kivitelei az idei modellévre, így visszaváltáskor automatikus gázfröccs javítja a kapcsolhatóságot és a kedélyeket. Ez a funkció is megjelenik az új GT California Special különkiadás repertoárjában, de ezen túl számos egyedi jellemző is gyarapítja a Mustanggal egyidős egyedi kivitel arzenálját.
Az eredeti California Special (amelyet egy kaliforniai márkakereskedő épített meg) fekete hűtőmaszkkal, ködfényekkel, versenysávozással gurult az utcára. Kapott egy hátsó szárnyat, a Shelby mintájára, egyedi hátsó lámpatesteket, valamint gyorsrögzítőket a motorházfedélre.
Az új modell visszahozza a racing stripe matricát, a fekete maszkot és légterelőket. Emellett egyedi felnik és fekete-piros emblémák díszítik kívülről.
Az utastérben fekete nyersbőr ülések várnak piros varrással és harmonizáló padlószőnyegekkel, rajtuk a GT/CS (California Special) felirattal, amely a műszerfalon is visszaköszön.
Az 5,0 literes V8-as motor a fent említett gázfröccs-automatikától eltekintve műszakilag nem változott: 460 LE, 570 Nm, 250 km/óra végsebesség jellemzi.
Mindez a keményvonalas rajongóknak elég is lenne, de a Ford a Mustang történetében először a Bang & Olufsentől rendelt audiorendszert a kocsiba. 10 csatornás erősítő, 1000 wattos teljesítmény, 12 hangszóró, az utastérre optimalizált hangzás. A vezérlés opciós Sync3 rendszerről lehetséges.