A Black Line elnevezés éjfekete megjelenést sejtet, és ez igaz is, amennyiben a vadonatúj Caviar árnyalat mellett dönt a vásárló; ezzel szemben az Atomic Silver visszafogottabb, klasszikus opciót képvisel. A manapság oly divatos matt fényezésről lemondva mindkét Lexus a csillogást választja, így még jobban érvényesülnek a matt fekete keréktárcsák, valamint az azok küllőin átsejlő narancssárga féknyergek (aki szerint ez a klasszikus színkombináció túlságosan harcias, és inkább az éjszínű vonalat erősítené tovább, fekete féknyergeket is rendelhet.) A hatást a hűtőmaszkot és az ablakokat keretező, sötétített króm díszítőelemek teszik teljessé.

Az utastérben narancssárga öltések ellenpontozzák a fényezés mindenütt megjelenő árnyalatát: az ajtóktól a műszerfalon át az ülésekig visszaköszön a Black Line egyedi színvilága.

Mégsem ez teszi igazán egyedivé a kupét, hanem az autós elegancia csúcsát mindmáig megtestesítő fakormány, amely ez esetben a kalligrafikus írásművészetben használatos, tradicionális tinta mélyfekete árnyalatában pompázik.

Kaviárszín és fakormány: arisztokratikus irányba mozdul el a Lexus kis kupéja 1

Három szegmensű LED fényszóró és narancssárga féknyergek. A parányi ködfényszóróból akár divatot is csinálhatnának, ma már felesleges és értelmetlen hangsúlyt adni ennek a ritkán használt fényforrásnak.

Az exkluzív külső és belső stíluselemek mellett az RC F Sport Black Line példányai a Lexus legmodernebb technológiai szolgáltatásait vonultatják fel, a high end Mark Levinson audiorendszertől kezdve az automatizált parkolósegéd szolgáltatáson át a háromnyalábos LED-es fényszórókig.

A hamisítatlanul japán hangulatú modell minden jelentős exportpiacon, így Észak-Amerikában és Európában is elérhető lesz, méghozzá minden létező hajtáslánc-variációban. Ez mifelénk a 223 lóerős RC300h hibridet jelenti, amely a sportos menetdinamika (0-100 km/óra 8,6 mp alatt) és a szürreálisan kedvező üzemanyag-fogyasztás (4,9 l/100km) egyedülálló kombinációjával hódít a szegmensben. A tengerentúlon ezzel szemben a kétliteres turbómotorral szerelt, 241 lóerős RC300, a 260 lóerős, 3,5 literes V6-os szívómotort összkerékhajtással kombináló RC300 AWD, valamint ez utóbbi motor 311 lóerőre emelt teljesítményű változatai: az RC350 és RC350 AWD testesítik meg a kínálatot.

A grafitfekete fényezésű európai kiadás példányszámairól nem tett említést a Lexus, az észak-amerikai verzió viszont meglehetősen szűkre szabott kontingensben elérhető: mindössze 650 darabot készítenek belőle.