A Range Rover Evoque igazán stílusos kompakt szabadidőjármű, de nem az első, nem is a második választásunk volna, ha komoly terepre kellene mennünk. A Kahn Automobiles tuningműhely szerint viszont ez badarság: csupán megfelelő előkészítés kérdése az egész.
És hogy mit értenek megfelelő előkészítésen? Szélesített kerékíveket, hátsó diffúzort középen kivezetett ikerkipufogóval, valamint agresszív első és hátsó lökhárítókat – ja nem, ezek csak a fenyegető megjelenést szolgálják.
De lám, a 20 colos felnikre szerelt Cooper Discoverer All-Terrain abroncsok valóban terepmintázatúak, az első lökhárító belépő élét pedig mintha felfelé húzták volna, így valamelyest tényleg nőtt a terepszög. Talán.
Az utastérben mindent Nappa bőr borít, a műszerfaltól a kesztyűtartó fedeléig,a pedálok lyuggatott alumínium darabok.