Méretes légbeömlők, tagolt motorházfedél, impozáns hátsó szárny és pengeéles küszöbök: a Corsa GSi nem megy a szomszédba a sportos megjelenésért. A méhsejt rácsozatú hűtőmaszktól a szénszálas hatású tükörházborításig jól játssza ki aduit, hátul viszont elkerüli a műdiffúzor stílustalanságát – a GSi pont annyira dinamikus, ami még vállalható, ami még nem ébreszt őrült bizonyítási kényszert a tulajdonosban vagy a közlekedés más résztvevőiben.
Az utastérben Recaro ülések virítanak – már ha külön megrendeljük őket –, a kormány sportos szabású, a pedálsor alumíniumból készült, és ha a középsőt jól megtapossuk, piros féknyergekben látnak munkához a dugattyúk.
Érdekes módon a motorteljesítményről nem nyilatkozik az Opel. Mivel az OPC pillanatnyilag 207 lóerős, annál érezhetően kevesebbet kell tudnia az autónak – ha a modellpaletta második legerősebb blokkját, a 150 lóerős 1,4-es turbómotort megpiszkálják, vagy még inkább beépítik az Insigniához már kínált 1,5 literes blokkot, valamivel a jelenlegi 165 lóerős szint felett, meg is vagyunk.