Legnagyobb piacán: Kínában leplezte le harmadik szériás nagy szabadidőjárművét a Volkswagen. A Touareg mindent tud, amit ma egy autótól elvárhatunk; gigantikus képernyőkkel, rengeteg hellyel és intelligens rendszerekkel nyűgöz le mindenkit.
Kína, Európa és Oroszország: ma ezek a VW Touareg legnagyobb piacai. Ezért is furcsa, hogy dízelekkel debütált: Kínában és mifelénk a hibrid, Moszkvában a nagy benzines volna a nyerő.
Kína, Európa és Oroszország: ma ezek a VW Touareg legnagyobb piacai. Ezért is furcsa, hogy dízelekkel debütált: Kínában és mifelénk a hibrid, Moszkvában a nagy benzines volna a nyerő.
Fotó megosztása:
Alapfelszerelés a nyolcfokozatú automata váltó és az összkerékhajtás. A nyomaték 30-80 százaléka juthat hátra.
Alapfelszerelés a nyolcfokozatú automata váltó és az összkerékhajtás. A nyomaték 30-80 százaléka juthat hátra.
Fotó megosztása:
Opciós a légrugózás, az aktív oldaldőlés-csillapítás, valamint az összkerék-kormányzás.
Opciós a légrugózás, az aktív oldaldőlés-csillapítás, valamint az összkerék-kormányzás.
Fotó megosztása:
A csomagtartó 697-től 810 literre nőtt, az ülések 160 mm-ren tologathatók, háttámlájuk dőlésszöge állítható.
A csomagtartó 697-től 810 literre nőtt, az ülések 160 mm-ren tologathatók, háttámlájuk dőlésszöge állítható.
Fotó megosztása:
Intelligens Led Mátrix fényszórók oldalanként 128 LED-szegmenssel, tucatnyi üzemmóddal.
Intelligens Led Mátrix fényszórók oldalanként 128 LED-szegmenssel, tucatnyi üzemmóddal.
Fotó megosztása:
Alapáras az üzemmód-választó rendszer: hó, homok, murva, valamint automata és egyedi terep-üzemmód kapcsolható.
Alapáras az üzemmód-választó rendszer: hó, homok, murva, valamint automata és egyedi terep-üzemmód kapcsolható.
Fotó megosztása:
Opciós a high-end Dynaudio audiorendszer 730 wattal és 14 hangszóróval – de alapból is nyolc hangszórót kínál az autó.
Opciós a high-end Dynaudio audiorendszer 730 wattal és 14 hangszóróval – de alapból is nyolc hangszórót kínál az autó.
Fotó megosztása:
Lesz majd V6-os TSI motor is, 340 lóerős, 450 Nm nyomatékú.
Lesz majd V6-os TSI motor is, 340 lóerős, 450 Nm nyomatékú.
Fotó megosztása:
60°kúszóképesség, 35°rézsűszög, 490 (légrugózással 570) mm gázlómélység.
60°kúszóképesség, 35°rézsűszög, 490 (légrugózással 570) mm gázlómélység.
Fotó megosztása:
A 3.0 V6 dízelmotor két teljesítményszinten kapható, 231 LE / 500 Nm és 286 LE / 600 Nm kivitelben. A csúcs a V8-as dízel lesz 421 lóerővel és 900 Nm nyomatékkal, ki tudja, mikor.
A 3.0 V6 dízelmotor két teljesítményszinten kapható, 231 LE / 500 Nm és 286 LE / 600 Nm kivitelben. A csúcs a V8-as dízel lesz 421 lóerővel és 900 Nm nyomatékkal, ki tudja, mikor.
Fotó megosztása:
Innovision kijelzőpáros: 12 colos műszeregység, 15 colos központi érintőképernyő, közös üveglap alá rendezve.
Innovision kijelzőpáros: 12 colos műszeregység, 15 colos központi érintőképernyő, közös üveglap alá rendezve.
Fotó megosztása:
Nyolc masszázsprogram között válogathatnak az első utasok.
Nyolc masszázsprogram között válogathatnak az első utasok.
Fotó megosztása:
Persze jön az a hibrid, méghozzá konnektoros: először Kínában fog bemutatkozni, rendszerteljesítménye 367 LE. Európában még nem tudni,mikortól lesz kapható.
Persze jön az a hibrid, méghozzá konnektoros: először Kínában fog bemutatkozni, rendszerteljesítménye 367 LE. Európában még nem tudni,mikortól lesz kapható.
Fotó megosztása:
Persze jön az a hibrid, méghozzá konnektoros: először Kínában fog bemutatkozni, rendszerteljesítménye 367 LE. Európában még nem tudni,mikortól lesz kapható.
A 3.0 V6 dízelmotor két teljesítményszinten kapható, 231 LE / 500 Nm és 286 LE / 600 Nm kivitelben. A csúcs a V8-as dízel lesz 421 lóerővel és 900 Nm nyomatékkal, ki tudja, mikor.
Lesz majd V6-os TSI motor is, 340 lóerős, 450 Nm nyomatékú.
Innovision kijelzőpáros: 12 colos műszeregység, 15 colos központi érintőképernyő, közös üveglap alá rendezve.
Opciós a high-end Dynaudio audiorendszer 730 wattal és 14 hangszóróval – de alapból is nyolc hangszórót kínál az autó.
Intelligens Led Mátrix fényszórók oldalanként 128 LED-szegmenssel, tucatnyi üzemmóddal.
Elődjénél 77 mm-rel hosszabb, 44-gyel szélesebb, és 7 mm-rel alacsonyabb az új széria; a tengelytáv egyetlen milliméterrel nőtt csupán. Mégis tágasabb az autó.
A csomagtartó 697-től 810 literre nőtt, az ülések 160 mm-ren tologathatók, háttámlájuk dőlésszöge állítható.
Nyolc masszázsprogram között válogathatnak az első utasok.
Az autó 48 százalékban alumíniumból, 52 százalékban nagy szakítószilárdságú acélból épül fel; a karosszéria 106 kilóval könnyebb az elődmodellnél.
Alapfelszerelés a nyolcfokozatú automata váltó és az összkerékhajtás. A nyomaték 30-80 százaléka juthat hátra.
Lesz Off-Road kivitel, nagyobb üzemanyag-tartállyal, masszív fenékvédelemmel. Akár 3,5 tonnát tud vontatni az autó.
Alapáras az üzemmód-választó rendszer: hó, homok, murva, valamint automata és egyedi terep-üzemmód kapcsolható.
Opciós a légrugózás, az aktív oldaldőlés-csillapítás, valamint az összkerék-kormányzás.
60°kúszóképesség, 35°rézsűszög, 490 (légrugózással 570) mm gázlómélység.
Ha videón néznéd meg az autót, itt megtalálod a filmeket.