Az első generáció űrtojás kupé volt, a második esetlen ferdehátú,  most bemutatott harmadik kiadás viszont a Honda új arculatához maximálisan igazodó, akár elegánsnak is mondható lépcsőshátú modell.

Szedánként tér vissza a Honda legendás hibridje 1

Az elmúlt 12 hónap leforgása alatt, a Clarity család és az Accord hibrid után ez az ötödik villamosított modell a Hondától. A 151 lóerős, két villanymotoros modell lítiumion akkumulátora a hátsó ülések alatt kapott helyet, így azok támlája osztva dönthető, ami lehetővé teszi a 428 literes csomagtartó bővítését.

Szedánként tér vissza a Honda legendás hibridje 101

A kedvező energiafogyasztás (a modell akár 4,3 literrel eljár városban) egyik kulcsa a tömegcsökkentés: a modell többek között alumínium motorházfedelet kapott. A zajszintet extra adag hangszigetelés mérsékli.

Első MacPherson és hátsó multlink felfüggesztésével az Insight az átlagosnál igényesebb futóművel büszkélkedhet, ahogy a változó áttételű kormánygép is nagy dolog.

a videó a hirdetés után indul

A hajtáslánc három üzemmódban működtethető  (normál, takarékos, sportos), és bár legtöbbször soros hibridként működik a rendszer, az Insight képes tisztán villanymotorjai segítségével haladni. Utóbbi egyben  a hidrodinamikus nyomatékváltót is képes helyettesíteni.

Szedánként tér vissza a Honda legendás hibridje 102