Már nem tudott újat nyújtani az IS, ezért fordultam a Krowrx stábjához – mondta annak az IS 350-nek a tulajdonosa, amiből a képeinken látható földön kívüli szörny született.
Az Alabama állambeli csapatnak nem ez volt ez első ilyen jellegű munkája, de talán ez a legsikerültebb, amiben fontos szerepet játszik a meghajlított csövekből megformált, és acéllemezzel kitöltött hűtőmaszkutánzat, ami ad némi autó jelleget a konstrukciónak.
Érdekes csavar amúgy, hogy a szervdonor IS 350 még a második szériából származott, így annak orrát nem díszítette ilyen hatalmas, orsó alakú hűtőmaszk, de az alkotói szabadságnak nem állhatják gátját holmi tények.
A karosszéria teljes hiánya több száz kiló megtakarítást eredményezett, a leadott 4,5 mázsának köszönhetően az autó fürgébben mozog; az alig egytonnás menetkész tömeg miatt a motor és az automata váltó megmaradhatott gyári állapotában. A menetdinamika lehengerlő: 110-nél keresztbe áll az autó, a menetszél pedig csak 210 km/óra körül kezd gátat szabni a mókának – ha ennél is nagyobb tempót szeretne a megrendelő, kiegészítő burkolólemezek szerelhetők fel.
Az autót utcai használatra építették, és ahhoz képest, hogy milyen radikális, egészen jutányos áron megvalósították: egy ilyen átépítés 4-6000 dollárba kerül a műhelyben.