A Forma-1 világát 1962 és ’67 között uraló Lotus Type25 versenyautóra emlékezve korlátozott példányszámú különkiadást épített az Exige-ből a Lotus.

Íme, egy 1963-as Lotus reinkarnációja 1

A kompresszoros 3.5 V6 motor 430 lóerővel és 440 Nm nyomatékkal hajítja el a szénszálas idomokkal és titánkipufogóval alig több mint egytonnásra könnyített autót, miközben a modell aerodinamikai rendszerei 220 kilogrammal préselik az aszfaltra a kocsit, álló helyzetből mindössze 3,3 másodpercig tart elérni a 100 km/órás sebességet. A végsebesség 290 km/óra.

Íme, egy 1963-as Lotus reinkarnációja 11

A kipörgésgátló a kormányoszlopon elhelyezett kapcsolóval öt fokozatban állítható, plusz ki is kapcsolható. A lengéscsillapítók és a kanyarstabilizátorok egyaránt állíthatók, a nyomatékot elöl 17, hátul 18 colos Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsok viszik át az aszfaltra. Különleges tartozék az eredeti versenyautók hangulatát idéző, fa váltógomb.

A vásárlók az autóhoz részletes dokumentációt kapnak, részt vehetnek egy gyárlátogatáson, illetve az autót személyesen vehetik át a gyárban.