A motorsport felsőházából átvett KERS rendszer toldhatja meg akár 25 százalékkal az Alfa Romeo csúcsmotorjának teljesítményét, latolgatja a lehetőséget a szaksajtó. A 2,9 literes, hathengeres biturbo motor, amely a Gilulia Quadrifolglio fedélzetén 510 lóerőt tud, egy hibrid rendszerbe fogva elérheti akár a 650 lóerőt is, és ezzel már nem is a BMW M6, hanem a Porsche 911 ellenfeleként léphet pályára.
Ha elkészül az Alfa Romeo Giulia kupé – márpedig nagyon úgy tűnik, hogy már idén bemutatkozhat -, nem csak ezzel az ultrasportos erőforrással lehet majd megvásárolni; a 150 lóerős kis dízelmotor kivételével a szedán teljes motorpalettájának van keresnivalója a gran turismo orrában.
Képeink csupán grafikák – a Q4 az All Car News, az alapverzió az Autoweek rajzolóinak képzelőerejéből született meg –, ám alighanem közel járnak az igazsághoz. A Giulia Sprint minden bizonnyal csak az A-oszloptól hátrafelé mutat majd eltérést a négyajtós modelltől.