Az új ES 65 mm-rel hosszabb, 45-tel szélesebb, és 5-tel alacsonyabb elődjénél. A tengelytáv 50 mm-rel nőtt, a nyomtáv elöl és hátul egyaránt nőtt (10/37 mm).
Az új ES 65 mm-rel hosszabb, 45-tel szélesebb, és 5-tel alacsonyabb elődjénél. A tengelytáv 50 mm-rel nőtt, a nyomtáv elöl és hátul egyaránt nőtt (10/37 mm).
Fotó megosztása:
A három kijelző (műszeregység, head-up, központi monitor) egymáshoz közel került, az utas előtti tér viszont letisztult, szellős.
A három kijelző (műszeregység, head-up, központi monitor) egymáshoz közel került, az utas előtti tér viszont letisztult, szellős.
Fotó megosztása:
Az F-Sport modellek opcióként megkapják az LC kupéról ismerős adaptív felfüggesztést, illetve motorhang-erősítésben is részesülnek.
Az F-Sport modellek opcióként megkapják az LC kupéról ismerős adaptív felfüggesztést, illetve motorhang-erősítésben is részesülnek.
Fotó megosztása:
Az új Mark Levinson PurePlay audiorendszer 17 hangszóróját vállmagasságban helyezték el.
Az új Mark Levinson PurePlay audiorendszer 17 hangszóróját vállmagasságban helyezték el.
Fotó megosztása:
Az F-Sport modell belső dekorációja a japán kardkovácsok laminálási technikáját idéző felületet kapott.
Az F-Sport modell belső dekorációja a japán kardkovácsok laminálási technikáját idéző felületet kapott.
Fotó megosztása:
Hátul mélyebben ülnek, így a fejtér nem romlott, a lábtér viszont érdemben nőtt.
Hátul mélyebben ülnek, így a fejtér nem romlott, a lábtér viszont érdemben nőtt.
Fotó megosztása:
Vadonatúj multilink hátsó felfüggesztés, fogaslécre ható elektromos szervokormány, hátsó toronykitámasztás segíti a precíz vezethetőséget.
Vadonatúj multilink hátsó felfüggesztés, fogaslécre ható elektromos szervokormány, hátsó toronykitámasztás segíti a precíz vezethetőséget.
Fotó megosztása:
Más piacokon kétféle benzinmotorral lesz elérhető a modell. Az ES 250 egy 2,5 literes, az ES 350 pedig a 280 lóerős, kettős befecskendezési rendszerű 3.5 V6 motort kapja meg. Mindkettőhöz nyolcfokozatú automata váltó társul. Már idén szeptemberben megkezdik a forgalmazásukat.
Más piacokon kétféle benzinmotorral lesz elérhető a modell. Az ES 250 egy 2,5 literes, az ES 350 pedig a 280 lóerős, kettős befecskendezési rendszerű 3.5 V6 motort kapja meg. Mindkettőhöz nyolcfokozatú automata váltó társul. Már idén szeptemberben megkezdik a forgalmazásukat.
Fotó megosztása:
Az európai piacokra koncentráló ES 300h a Toyota Camry-ből ismerős hibrid hajtásláncot kapja meg, 218 lóerő és 4,7 literes átlagfogyasztás határozza meg a 2,5 literes Atkinson-ciklusú benzinmotorra épülő rendszert. A NiMH akkucsomag kompaktabb, elfér a hátsó ülés alatt, így a csomagtér nem csorbul. 2018 decemberétől kapható.
Az európai piacokra koncentráló ES 300h a Toyota Camry-ből ismerős hibrid hajtásláncot kapja meg, 218 lóerő és 4,7 literes átlagfogyasztás határozza meg a 2,5 literes Atkinson-ciklusú benzinmotorra épülő rendszert. A NiMH akkucsomag kompaktabb, elfér a hátsó ülés alatt, így a csomagtér nem csorbul. 2018 decemberétől kapható.
Fotó megosztása:
A Lexus ES 24 elemből álló LED-fényszórója szelektív megvilágítást alkalmazva veszi elejét a veszélyes és kellemetlen vakításnak.
A Lexus ES 24 elemből álló LED-fényszórója szelektív megvilágítást alkalmazva veszi elejét a veszélyes és kellemetlen vakításnak.
Fotó megosztása: