Az új generációs padlólemezre (GA-K) épülő Lexus ES tágasabb, csendesebb és biztonságosabb elődjénél, köszönhetően a TNGA platform eredendő erényeinek.

Elöl hajt, mégis igazi Lexus 1
Elöl hajt, mégis igazi Lexus 63

A három kijelző (műszeregység, head-up, központi monitor) egymáshoz közel került, az utas előtti tér viszont letisztult, szellős.

Elöl hajt, mégis igazi Lexus 64

Hátul mélyebben ülnek, így a fejtér nem romlott, a lábtér viszont érdemben nőtt.

Elöl hajt, mégis igazi Lexus 65

Az F-Sport modell belső dekorációja a japán kardkovácsok laminálási technikáját idéző felületet kapott.

Elöl hajt, mégis igazi Lexus 66

Vadonatúj multilink hátsó felfüggesztés, fogaslécre ható elektromos szervokormány, hátsó toronykitámasztás segíti a precíz vezethetőséget.

Elöl hajt, mégis igazi Lexus 67

Az F-Sport modellek opcióként megkapják az LC kupéról ismerős adaptív felfüggesztést, illetve motorhang-erősítésben is részesülnek.

Elöl hajt, mégis igazi Lexus 68

Az európai piacokra koncentráló ES 300h a Toyota Camry-ből ismerős hibrid hajtásláncot kapja meg, 218 lóerő és 4,7 literes átlagfogyasztás határozza meg a 2,5 literes Atkinson-ciklusú benzinmotorra épülő rendszert. A NiMH akkucsomag kompaktabb, elfér a hátsó ülés alatt, így a csomagtér nem csorbul. 2018 decemberétől kapható.

Elöl hajt, mégis igazi Lexus 69

Más piacokon kétféle benzinmotorral lesz elérhető a modell. Az ES 250 egy 2,5 literes, az ES 350 pedig a 280 lóerős, kettős befecskendezési rendszerű 3.5 V6 motort kapja meg. Mindkettőhöz nyolcfokozatú automata váltó társul. Már idén szeptemberben megkezdik a forgalmazásukat.

Elöl hajt, mégis igazi Lexus 70

A Lexus ES 24 elemből álló LED-fényszórója szelektív megvilágítást alkalmazva veszi elejét a veszélyes és kellemetlen vakításnak.

Elöl hajt, mégis igazi Lexus 71

Az új Mark Levinson PurePlay audiorendszer 17 hangszóróját vállmagasságban helyezték el.