730 LE/tonna, 972 kg száraz tömeg, 5.4 V8 szívómotor: a motorsportban csodásan csengő Brabham nevet a köztudatba visszahozni igyekvő új kupé sarokszámai több mint ígéretesek.
730 LE/tonna, 972 kg száraz tömeg, 5.4 V8 szívómotor: a motorsportban csodásan csengő Brabham nevet a köztudatba visszahozni igyekvő új kupé sarokszámai több mint ígéretesek.
Fotó megosztása:
A fejlesztésért a többszörös La Mans-győztes David Brabham, a néhai Sir Jack Brabham legkisebb fia felelt, így nem csoda, hogy habár utcai autóról van szó, a cél nem a luxusszállodák parkolóinak meghódítása, hanem a visszatérés a Le Mans-i 24 órás futamra.
A fejlesztésért a többszörös La Mans-győztes David Brabham, a néhai Sir Jack Brabham legkisebb fia felelt, így nem csoda, hogy habár utcai autóról van szó, a cél nem a luxusszállodák parkolóinak meghódítása, hanem a visszatérés a Le Mans-i 24 órás futamra.
Fotó megosztása:
710 lőerő és 667 Nm forgatónyomaték biztosítja az izgalmakat. Az aerodinamikai csomag igen hatékony; a maximális leszorítóerőt eléri az 1,2 tonnát. Az autót szénszálas fékek lassítják, mind a négy keréken 6-6 dugattyú szorítja a tárcsákat.
710 lőerő és 667 Nm forgatónyomaték biztosítja az izgalmakat. Az aerodinamikai csomag igen hatékony; a maximális leszorítóerőt eléri az 1,2 tonnát. Az autót szénszálas fékek lassítják, mind a négy keréken 6-6 dugattyú szorítja a tárcsákat.
Fotó megosztása:
Az autóért minimum egymillió angol fontot, azaz 355 millió forintot kell letenni az asztalra, plusz az adók. Az első darabokat még az idén átadják a vevőknek.
Az autóért minimum egymillió angol fontot, azaz 355 millió forintot kell letenni az asztalra, plusz az adók. Az első darabokat még az idén átadják a vevőknek.
Fotó megosztása:
A fejlesztésért a többszörös La Mans-győztes David Brabham, a néhai Sir Jack Brabham legkisebb fia felelt, így nem csoda, hogy habár utcai autóról van szó, a cél nem a luxusszállodák parkolóinak meghódítása, hanem a visszatérés a Le Mans-i 24 órás futamra.
Az autóból mindössze 70 darab készül, hiszen hetven éves a Brabham. Ez idő alatt 35 F1 nagydíjon arattak győzelmet, ennek tiszteletére az első harmincöt példány versenymatricázást kap.
Az autóért minimum egymillió angol fontot, azaz 355 millió forintot kell letenni az asztalra, plusz az adók. Az első darabokat még az idén átadják a vevőknek.
710 lőerő és 667 Nm forgatónyomaték biztosítja az izgalmakat. Az aerodinamikai csomag igen hatékony; a maximális leszorítóerőt eléri az 1,2 tonnát. Az autót szénszálas fékek lassítják, mind a négy keréken 6-6 dugattyú szorítja a tárcsákat.
Sir Jack Brabham a sporttörténelem első és egyetlen olyan pilótája, aki saját maga által tervezett és épített autóval lett világbajnok (1966)