A Mercedes jó szokásához híven a GT 4-Door Coupéból is elkészítette a bevezetés első körében kizárólagosan rendelhető Edition 1 verziót. A modell a legnagyobb elérhető hajtáslánccal (63 S 4MATIC+) áll rendelkezésre, és csupán 12 hónapig rendelhető.
Szürke vagy szürke-fehér fényezés, 21 colos kovácsolt felnik, fekete/sárga öltésekkel varrott nappa bőrbe burkolt AMG sportülések, szintén kontrasztos varrású sportkormány és szénszálas burkolatok segítenek hangulatot teremteni az autó körül.
A motor, ahogy említettük, a 639 lóerős V8-as blokk, az autó extra aerodinamikai elemeket kapott: nagyobb első splitter, az első kötényre applikált apró idomok, átdolgozott diffúzor és rögzített (nem behúzható), viszont állítható támadási szögű hátsó szárny került rá. Ez utóbbi 300 km/óránál +30 kg leszorítóerőt termel a hátsó tengelyen a normál spoilerhez képest. Az első légbevezető rostélyok lezárhatók, ilyenkor csökken az első tengelyre ható felhajtóerő.
Mindemellett a közegellenállási együttható is javult: magyarul az autó egyszerre áramvonalasabb és stabilabb. A végsebesség 315 km/óra, a gyorsulás 100-ra 3,2 másodpercig tart.