Minden eddiginél nagyobb teljesítményt, 625 lóerőt (6000-6700/perc) és 750 Nm forgatónyomatékot (1800-5800/perc) küld két hajtott tengelyére a BMW M5 Competition. A módosított 4.4 V8 turbómotort keményebb motorbakokra ültették, ami közvetlenebb gázreakciókat és kormányozhatóságot eredményezett. Az autó 3,3 mp alatt gyorsul 100 km/órára, 200-ra pedig 10,8 mp alatt, azaz háromtizedet ver a szériaállapotú BMW M5-re.

Elkészült a legállatabb BMW M5 1

A nyolcfokozatú váltót és az összkerékhajtást elvileg nem piszkálták, viszont 7 mm-rel leültették az autót, módosították a felfüggesztést, a rugókat és a lengéscsillapítókat. Elöl megnövelték a kerékdőlést, gömbcsuklókra cseréltek gumibakokat, hátul keményebb kanyarstabilizátort építettek be, az elsőnek módosították a rögzítését. A rugóelőfeszítést 10%-kal növelték, a kerekeket egyedi 20 colos, kovácsolt darabokra cserélték. Az abroncsok elöl 275/35 R 20, hátul 285/35 R 20 méretűek.

Elkészült a legállatabb BMW M5 67

Ami a látványelemeket illeti, fekete krómozású, egyedi kipufogórendszer, fekete hűtőrácskeret és csomagtérfedéli légterelő perem, különleges logók és szénszálas műszerfalborítás került az autóba.