Az új modell 5,2 literes motorja 639 lóerőt ad le, 31-gyel többet, mint az eddig használt V12-es, és 129-cel többet, mint a DB11 V8.
Az új modell 5,2 literes motorja 639 lóerőt ad le, 31-gyel többet, mint az eddig használt V12-es, és 129-cel többet, mint a DB11 V8.
Fotó megosztása:
Áthangolták a nyolcfokozatú automata sebességváltót és a kipufogót, így Sport üzemmódban valamivel markánsabban adja elő magát az autó, ugyanakkor mégis csak Gran Turismo modellről beszélünk, így a lényeg a komfort.
Áthangolták a nyolcfokozatú automata sebességváltót és a kipufogót, így Sport üzemmódban valamivel markánsabban adja elő magát az autó, ugyanakkor mégis csak Gran Turismo modellről beszélünk, így a lényeg a komfort.
Fotó megosztása:
A 700 Nm nyomaték nem változott, ellenben javult a gyorsítóképesség: az autó az eddigi 3,9 helyett 3,7 mp alatt éri el a 100 km/órát álló helyzetből, a végsebesség 322-ről 335 km/órára nőtt – ezzel ez az Aston Martin jelenlegi leggyorsabb szériagyártású modellje.
A 700 Nm nyomaték nem változott, ellenben javult a gyorsítóképesség: az autó az eddigi 3,9 helyett 3,7 mp alatt éri el a 100 km/órát álló helyzetből, a végsebesség 322-ről 335 km/órára nőtt – ezzel ez az Aston Martin jelenlegi leggyorsabb szériagyártású modellje.
Fotó megosztása:
A beltérben ugyanez a monokróm tónus uralkodik, a komor hangulatot az ülések középrészén végigfutó citromzöld sáv oldja.
A beltérben ugyanez a monokróm tónus uralkodik, a komor hangulatot az ülések középrészén végigfutó citromzöld sáv oldja.
Fotó megosztása:
Az opciós lista meglehetősen gazdag: kérhetjük szénszálas anyagból a motorburkolatot, a kipufogóvégeket és a kinyitható hátsó szárnyat; ahogy karbon kormánykerék és váltófül is rendelhető. Készül még az autóhoz méretre szabott, az adott autó kivitelével azonos kidolgozású bőröndkészlet is.
Az opciós lista meglehetősen gazdag: kérhetjük szénszálas anyagból a motorburkolatot, a kipufogóvégeket és a kinyitható hátsó szárnyat; ahogy karbon kormánykerék és váltófül is rendelhető. Készül még az autóhoz méretre szabott, az adott autó kivitelével azonos kidolgozású bőröndkészlet is.
Fotó megosztása:
A DB11 AMR alapára Nagy-Britanniában 175 ezer font (kb. 63 millió Ft), de készül belőle egy 100 darabos limitált széria, az AMR Signature Edition, amelynek karbon elemei és egyedi fényezése további közel 9 millió forintnak megfelelő összegbe kerülnek.
A DB11 AMR alapára Nagy-Britanniában 175 ezer font (kb. 63 millió Ft), de készül belőle egy 100 darabos limitált széria, az AMR Signature Edition, amelynek karbon elemei és egyedi fényezése további közel 9 millió forintnak megfelelő összegbe kerülnek.
Fotó megosztása:
Ugyanaz kétszer: balra a Signature Edition, jobbra a három alapáras kivitel egyike (Marina Blue) látható
Ugyanaz kétszer: balra a Signature Edition, jobbra a három alapáras kivitel egyike (Marina Blue) látható
Fotó megosztása:
A DB11 AMR könnyen felismerhető burkolatlan szénszálas felületeiről és fényes fekete idomairól, a másutt krómozott elemeket sötétített kivitelben kapjuk.
A DB11 AMR könnyen felismerhető burkolatlan szénszálas felületeiről és fényes fekete idomairól, a másutt krómozott elemeket sötétített kivitelben kapjuk.
Fotó megosztása:
A féknyergek hatféle - AMR Lime, fekete, szürke, Q narancs, piros vagy sárga - színben kérhetők.
A féknyergek hatféle - AMR Lime, fekete, szürke, Q narancs, piros vagy sárga - színben kérhetők.
Fotó megosztása: