Eddig a 476 lóerős alapmodell és az 557 lóerős GT C között választhatott, aki vászontetővel kívánta élvezni az AMG GT kínálta élményeket. Az 585 lóerős GT R továbbra sem cseréli kanavászra rögzített kupoláját, viszont mostantól a köztes GT S modell is létezik roadster kivitelben.

Szélsőségek arany középútja 1

A 4.0 V8 turbómotor legnagyobb teljesítménye 522 LE, a maximális forgatónyomaték 670 Nm, méghozzá az 1900-5000/perc fordulatszám-tartományban. Az autó 3,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 308 km/óra.

Összehasonlításként: ugyanez a motor a kupé testében 3,8 másodpercre és 310 km/órára van hitelesítve; a roadster-testvérek azonos adatai 4,0 / 3,7 másodperc, illetve 304 / 316 km/óra.

Szélsőségek arany középútja 23

Ezek az adatok azért azt mutatják, hogy menetdinamikai szempontból nincs hatalmas különbség a három modell között. Van viszont a felszereltségben: a most megjelent GT S megkapja a GT C adaptív felfüggesztését és elektronikus vezérlésű, részlegesen önzáró hátsó differenciálművét, elmarad viszont a hátsókerék-kormányzás.

A kipufogórendszer hangereje és tónusa variálható, akárcsak a GT C esetében; szintén a nagy testvérrel rokonítja a modellt a hátul is alkalmazott kompozit fékrendszer, valamint a négy helyett öt menetdinamikai üzemmód (az alapmodellből hiányzik a ’Race’ fokozat).

Szélsőségek arany középútja 24

Az autó már rendelhető, az első példányokat idén júliusban kezdik kiszállítani.